آشنایی با تیم‌های شرقی لیگ قهرمانان آسیا/ از اینیستا و کاناوارو تا حضور نماینده ۱۱ ساله!

رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق آغاز شده است تا حریف پرسپولیس در دیدار نهایی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود شیوع ویروس کرونا، احتمال می‌رفت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا لغو و برگزار نشود، اما با همکاری قطر و کنفدراسیون فوتبال آسیا، این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا برگزار شد و پرسپولیس ایران به فینال رسید. شاگردان گل محمدی در یک تورنمنت سخت موفق به کسب افتخار بزرگی شدند و به فینال رقابت‌های قاره کهن رسیدند.

از دیروز (چهارشنبه) نیز مسابقات منطقه شرق آغاز شد که در نخستین بازی شانگ‌های موفق شد با ۲ گل از سد پرث گلوری استرالیا بگذرد.

مسابقات شرق آسیا برای پرسپولیسی‌ها اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل مربیان تیم سرخپوش این رقابت‌ها را آنالیز می‌کنند تا با آمادگی کامل در فینال به مصاف نماینده شرق آسیا بروند.

۲ سال پیش کاشیما ژاپن به فینال لیگ قهرمانان رسید که مقابل پرسپولیس به پیروزی دست یافت و قهرمان آسیا لقب گرفت، اما این تیم در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ از ملبورن ویکتوری شکست خورد و به مرحله گروهی نرسید. همچنین اوراواردز ژاپن نیز که فصل پیش از شرق آسیا به فینال راه یافت، امسال حضور ندارد و به جای آن‌ها توکیو، ویسل کوبه و یوکوهاما نمایندگان ژاپن در فصل ۲۰۲۰ هستند.

توکیو در گروه ششم با کسب ۴ امتیاز از ۲ بازی صدرنشین است و در بازی بعدی خود باید به مصاف شانگ‌های چین برود. این تیم دیروز (چهارشنبه) مقابل پرث گلوری به پیروزی۲ - یک رسید.

ویسل کوبه نیز که آندرس اینیستا را در اختیار دارد، با کسب ۳ امتیاز در گروه خود صدرنشین است، اما در لیگ ژاپن وضعیت خوبی ندارد و با کسب ۳۶ امتیاز در رده یازدهم جای گرفته است. این تیم به جز کاپیتان سابق بارسا، توماس فرمالن بلژیکی، هاراگوچی و بسیاری از ستاره‌های ژاپنی را در اختیار دارد.

آشنایی با تیم‌های شرقی لیگ قهرمانان آسیا/ از اینیستا و کاناوارو تا حضور نماینده ۱۱ ساله!

یوکوهاما دیگر نماینده ژاپن در لیگ قهرمانان آسیا که در گروه هشتم با ۶ امتیاز صدرنشین است و ۲ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. این تیم در لیگ ژاپن با ۴۷ امتیاز هفتم است و باید در بازی آینده خود شانگ‌های چین بازی کند. آنگه پوستوگلو سرمربی سابق تیم ملی استرالیا، هدایت این تیم را برعهده دارد و بازیکنان ملی پوش ژاپنی زیادی در این تیم توپ می‌زنند.

کره جنوبی نیز در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰، ۴ نماینده دارد. اولسان هیوندا، سوون سامسونگ، چونبوک موتورز و سئول که تیم‌های پرقدرتی محسوب می‌شوند. در سال‌های گذشته، اف سی سئول در لیگ قهرمانان آسیا مقابل استقلال به پیروزی رسید و به فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴ رسید.

چونبوک موتورز که به قهرمانی در لیگ کره فصل گذشته رسیده است، قوی‌ترین نماینده چشم بادامی‌ها محسوب می‌شود. این تیم تاکنون ۸ قهرمانی لیگ کره را بدست آورده و درحال حاضر در رده دوم گروه هشتم است. این تیم در نخستین بازی مقابل یوکوهاما در زمین خود ۲ - یک شکست خورد و در ادامه رو در روی سیدنی در استرالیا ۲ - ۲ متوقف شد و حالا امیدوار است در ادامه بازی‌ها بتواند نتایج خوبی کسب کند.

گوستاوو و هنریکه ۲ بازیکن برزیلی کره ای‌ها محسوب می‌شوند که در پست مهاجم بازی می‌کنند.

سوون سامسونگ نیز در گروه هفتم بدون امتیاز است و هفته اول مقابل ویسل کوبه یک - صفر شکست خورد. این تیم ۲ آذر باید به مصاف گوانگژو برود که بازی سختی محسوب می‌شود. در گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان که سوون سامسونگ، ویسل کوبه و گوانگژوی چین حضور دارند، چند روز پیش دبیر کل اجرایی باشگاه جوهور دارالتعظیم به کنفدراسیون فوتبال آسیا اطلاع داده بود که به دلیل مقررات خاص دولت مالزی که ورود به و خروج از مالزی را برای کلیه اتباع داخلی و خارجی ممنوع کرده است، قادر به مسافرت به قطر و یا هیچ کشور دیگری نیستند.

جوهور دارالتعظیم در نخستین بازی خود در ژاپن ۱-۵ از ویسل کوبه شکست خورده بود و در جوهور باهرو ۲-۱ از سد سامسونگ نماینده کره جنوبی عبور کرده بود.

اولسان هیوندای کره نیز در گروه ششم با کسب یک امتیاز از یک بازی در رده سوم است. این تیم در هفته نخست مقابل توکیو به تساوی رسید و حالا باید در ۲ بازی آینده به مصاف شانگ‌های شنهوا و پرث گلوری برود. در فهرست این تیم نام بازیکنان استرالیایی، برزیلی، هلندی و نروژی دیده می‌شود.

تیم سئول کره جنوبی با کسب ۳ امتیاز از یک بازی بهترین نماینده این کشور محسوب می‌شود. آن‌ها در هفته نخست مقابل ملبورن ویکتوری به پیروزی رسیدند و توانستند با لی وون، سرمربی موقت شان نتایج خوبی بگیرند. در این تیم علبائوف، هافبک تیم ازبکستان حضور دارد.

در گروه پنجم این رقابت‌ها نماینده کره جنوبی باید با بیجینگ گوان چین، ملبورن ویکتوری استرالیا و چیانگرای تایلند رقابت کند.

گوانگژو، شانگهای، بیجینگ گوان و شانگ‌های شنهوا ۴ نماینده چین در لیگ قهرمانان آسیا هستند. ۲ تیم بیجینگ گوان و شانگ‌های شنهوا از یک بازی ۳ امتیازی هستند و تیم‌های گوانگژو و شانگ‌های هنوز بازی‌های خود را انجام نداده اند.

آشنایی با تیم‌های شرقی لیگ قهرمانان آسیا/ از اینیستا و کاناوارو تا حضور نماینده ۱۱ ساله!

شاگردان فابیو کاناوارو ایتالیایی باید در گوانگژو در اولین بازی خود به مصاف سوون سامسونگ کره بروند. این تیم ستارگان زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به ژنگ ژی، الکسون، پائولینهو و ... اشاره کرد.

شانگ‌های نیز در گروه هشتم مسابقات حاضر است که باید امروز به مصاف سیدنی استرالیا برود.

ملبورن ویکتوری، سیدنی و پرث گلوری نیز ۳ نماینده استرالیا محسوب می‌شوند که سیدنی از ۲ بازی تنها یک امتیاز بدست آورده است و به نظر می‌رسد شانگ‌های و یوکوهاما به مرحله بعد صعود کنند.

پرث گلوری نیز که در گروه ششم حاضر است، قعرنشین محسوب می‌شود و هر ۲ بازی اخیر خود را با باخت پشت سر گذاشته است.

ملبورن ویکتوری نیز از ۲ بازی ۳ امتیاز کسب کرده است. این تیم ابتدا چیانگرای تایلند را شکست داد و سپس مقابل اف سی سئول کره جنوبی شکست خورد.

تنها تیم باقی مانده از شرق آسیا، چیانگرای تایلند است. این تیم در گروه پنجم با تیم‌های ملبورن ویکتوری استرالیا، اف سی سئول کره جنوبی و بیجینگ هم گروه است و در ۲ بازی قبلی خود با نتیجه یک - صفر شکست خورده است.

این تیم در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و سرمربی موقت این تیم پریرا است. در این تیم ۴ بازیکن خارجی (۳ برزیلی و یک کره ای) توپ می‌زنند.

به هرحال مسابقات شرق آسیا و فینالیست این منطقه قاره کهن برای پرسپولیس اهمیت زیادی دارد تا حریف سرخ‌ها مشخص شود.

آشنایی با تیم‌های شرقی لیگ قهرمانان آسیا/ از اینیستا و کاناوارو تا حضور نماینده ۱۱ ساله!

کادرفنی پرسپولیس نیز این بازی‌ها را مورد آنالیز قرار می‌دهند و در همین باره یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس بیان کرد: به طور قطع بازی‌ها را رصد خواهیم کرد. تیم‌های کره، ژاپن و چین مدعی اصلی صعود به فینال هستند. هر تیمی به بازی نهایی صعود کند قطعاً شایسته است. آن‌ها امکانات فراوانی دارند و با توجه به این که فوتبال سرعتی انجام می‌دهند، فکر می‌کنم شرایط خاصی خواهیم داشت. ما تمام تیم‌ها را آنالیز خواهیم کرد. برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی به فینال برسد. ما یک هدف بزرگ داریم و برای رسیدن به آن، حاضریم حتی جانمان را هم بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
خالد شناسی
۰۸:۱۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۹
به یک مهاجم خوب لازم داریم،با عبدی و اینا نمیشه کاری کرد والا...
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۴:۰۴ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
کاره خوبی کردن نگرفتن فردا دوباره توپرسپولیس شناخته میشه فرار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
من فقط منتظر دربی ام این کیسها رو بهم بدوزیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
الان کیسه های خائن دارن توطئه جدید راه میندازن تا پرسپولیس به فینال نرسه بخاطر حسادت معلوم نیست چقدر پول دادن به باشگاه النصر
Netherlands
ناشناس
۲۱:۲۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
وای جی سی.اون پرچم انگلیس روبردار.تاوطن فروشای خائن فکربدنکنند.آخه همش متوهم هستن
Netherlands
ناشناس
۲۱:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
قابل توجه کیسه های وطن فروش وخائن این خبر مربوط به تیم های شرق آسیاست که قراره یکی ازاین تیم هادرفینال 29آذر حریف پرسپولیس بشه.وپرسپولیسی هابایدتجزیه وتحلیل کنند ونظربدن .چراشما کیسه های خائن ووطن فروش نخودهرآشی هستین ومیاین نظر میدین؟چرا؟چرا؟چرا؟
Netherlands
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
کیسه کشای خائن .برین ازاول پیام هاروبخونیدهمین که این خبر درج شد.دونظراول که گذاشتین به احترامی به سروروتاج سرتون پرسپولیس شده...توقع دارین جواب تون ندن؟
Netherlands
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
ایقد هوچیگرهستن ودارن می سوزندکه فقط وفقط تهمت وتوهین بلدن دیگه ادب ونزاکت یادشون رفته.به جای این کارا برین ازتیمتون حمایت کنیدوکمتر براخودتون وتیم تون حاشیه درست کنید.کسی که برعلیه هم وطن خود(پرسپولیس)به تیم های وهابی ایمیل می زنندومیگن هم وطن ماتخلف کرده شما ها اسمشوچی می ذارید؟اگه این خیانت نیست وطن فروشی نیست پس اسمش چیه.؟
Netherlands
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
استقلالی ها دارن از حسودی میترکن خخخ ان شاء الله فینال رومیبریم و قهرمان میشیم وبعد میایم برای بردن پنجمین جام متوالی ب امید خدا و دعای شما استقلالی ها خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
پرسپوليس قهرمان میشه
یادگاری های کورش کبیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
ای لنگیه کیه که یکی درمیان پیامهاش منتشر میشه؟همیشه هم پرچم انگلیس داره، نکنه از کارکنان yjcهستش؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
بازم لنگیا نظر دادن، لزومی نداره حتما نظر بدین،با یه بوق زدن هم میتونید ابراز وجود کنید. لنگی بوق بزن.#بابامسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
مکتب لنگیسم چیست؟وطن فروشی،نژادپرستی،اقدام علیه تیم ملی،جعل قرارداد،غارت بیت المال،لنگیا شیشتاییا،سوراخ شدن تو آسیاو......#پاپامسعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
اینجا فقط لنگیای #وطن فروش و #نژادپرست باید نظر بدن.به امید باخت لنگ.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۰۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
این مطلب درمورد پرسپولیس پس باید پرسپولیسی ها باشن نه کیسه آل صعود وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
امیذ
۱۸:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
با سلام خدمت وطن فروشان عزیز امسال که بخاطر کرونا نمی توانید در بازی فینال بروید ورزشگاه می توانید پرچم کشور تیم شرقی رو درب خانه خود به نمایش بگذارید

بوی سوزش می آید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۵۰ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
۶۰ ساله می نشینیم بازی می بینیم هنوز یه گل تو فینال نزدیم
خدایا کمک کن
Netherlands
ناشناس
۱۷:۴۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
چرادکترظریف بره پکن؟وطن فروشا شماکه سابقه خیانت به وطن رو دارین ایمیل بزنیدبگین ازپرسپولیس به یه بهانه پوچ و واهی شکایت کنند.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۴۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
ازتیمی که توآخرین بازی مقابل النصربازی کرد.شجاع جداشده .وحیدامیری واحسان پهلوان وآل کثیرمحروم هستن....بایدهم ازتیم های سرعتی شرق آسیا ترسید.پس فکرکردین مثل الشرطه عراق هستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
بابا مسعود میتونست از دکتر ظریف بخواد که بره پکن با دادن یه سری امتیازات ملی ، چینی ها رو مجاب کنه یه جام با اسنپ براشون بفرستن تا لنگ حکومتی تو این اوضاع کرونایی اینقدر تو زحمت نیفته.
Netherlands
ناشناس
۱۶:۰۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
بازوطن فروشا وخائنین نظر دادن .اینجادرموردلیگ قهرمانی نوشته که پرسپولیس یه پای فیناله شماکیسه ها این وسط چکاره ایدنظرمیدین؟از در می ندازنشون بیرون ازپنجره میان نظرمیدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
لنگیا ترسیدن.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
چیانگرای تایلند.(11)ساله.منظورش اینکه 11سال ازتأسیسش می گذره.چقدبعضی بیسوادن.
Netherlands
ناشناس
۱۵:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
با آرزوی موفقیت برای پرسپولیس کبیر.افتخارایران وایرانی.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۴:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
عزیز به جای این همه توضیح جدول گروهها را میگذاشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
یاساشین پرسپولیس ده....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
همشون‌قوی‌هستند،پرسپولیس‌کار‌سختی‌پیش‌روداره،ولی‌حریف‌پرسپولیس‌یک‌تیم‌از‌ژاپن‌است
به‌امید‌موفقیت‌پرسپولیس
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
کی 11 ساله بود؟!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
انشااله پرسپولیس میبازه
Germany
ناشناس
۲۳:۵۵ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
سعودی خائن
الکیسه سعودی بن سلمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۹
چقدر درگیر لنگید بیکارا