مشاور بایدن: ترامپ به دنبال جلوگیری از تایید نتایج انتخابات است

مشاور جو بایدن می‌گوید که دونالد ترامپ در تلاش است تا از هر راه ممکن مانع تصویب نتایج انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکای نیوز، «آنتونی بلینکن»، مشاور ارشد «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات انتخابات آمریکا تاکید کرد که دونالد ترامپ درصدد تغییر نتایج انتخابات از هر طریق ممکن است.

مشاور بایدن گفت: کمپین ترامپ تلاش می‌کند از هر راهی که ممکن است مانع از تایید نتایج انتخابات شود.

این در حالی است که ایالت جورجیا بعد از پایان بازشماری آرای این ایالت به صورت دستی، نتایج نهایی آن و پیروزی جو بابدن را تصویب کرد.

رودی جولیانی وکیل ترامپ ساعاتی پیش در گفت‌وگو با شبکه فاکس‌نیوز بار دیگر جو بایدن را به تقلب در انتخابات متهم کرد و گفت دموکرات‌ها بیش از ۲ میلیون رای را به نفع بایدن دزیده‌اند.

جولیانی افزود: «اوایل رقابت‌های انتخاباتی، یک شرکت آلمانی فعال در امور انتخابات به ستاد بایدن (برای تقلب در انتخابات) پیشنهاد چاپ تعرفه‌های رای اضافی داده بود. روسای دموکرات افراد بسیار، بسیار بدی هستند، می‌خواهند ما را نابود کنند. آن‌ها با دموکرات‌های معمولی فرق دارند».

وکیل ترامپ در ادامه گفت: «از وقتی که کنترل (هیلاری) کلینتون بر حزب دموکرات بیشتر شده، این حزب روزبه‌روز فاسدتر و فاسدتر می‌شود». جولیانی در ادامه با قراردادن دست خود روی گلو اعلام کرد.

دونالد ترامپ و کارزار انتخاباتی او معتقدند که تقلب گسترده‌ای در انتخابات ریاست جمهوری به نفع بایدن رخ داده است. دستیار جولیانی پیش از این گفته بود که که مدارک وقوع تقلب حاضر است ولی آن‌ها فرصت ارائه آن‌ها را در هیچ دادگاهی پیدا نمی‌کنند.

جو بایدن با پیروزی در ایالت‌های کلیدی همچون پنسیلوانیا، جورجیا، ویسکانسین و میشیگان نهایتا ترامپ را شکست داد و تا دو ماه دیگر به طور رسمی فعالیت خود در کاخ سفید را آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار