اطلاعیه شماره ۳ سندیکای صنعت مخابرات؛

اعلام موانع واحدهای تولیدی در شرایط محدودیت کرونایی به سندیکا

سندیکای صنعت مخابرات ایران با انتشار اطلاعیه شماره ۳ اعلام کرد اینکه اگر واحد‌های تولیدی یا خدمات فنی مهندسی در محدودیت‌ها با موانعی مواجه شدند مراتب را سندکیا اعلام کنند.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه شماره ۳ پیرامون مدیریت بیماری کرونا، اعلام کرد:

دومین جلسه‌ی کمیته‌ی ویژه‌ی مبارزه با بیماری کرونا در ارتباطات و فناوری اطلاعات عصر امروز جمعه ۳۰ آبان ماه با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.


بیشتر بخوانید


پیرو اطلاعیه‌های قبلی سندیکا خطاب به اعضای محترم و صنف فاوا در استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تولید و انجام خدمات فنی مهندسی پشتیبان جهت حفظ شبکه‌ی مخابراتی پایدار و پاسخگو به نیاز‌های ارتباطی و اینترنتی جامعه در شرایط محدودیت‌های جدید مقرر گردید.

چنانچه هر یک از واحد‌های تولیدی و یا خدمات فنی مهندسی حوزه‌ی مخابرات و فناوری اطلاعات با آغاز دور جدید محدودیت‌ها که از اول آذرماه آغاز می‌شود با موانعی از جمله تردد، شیفت‌های تولید، حضور در محل کار و یا ماموریت در ساعات ممنوعه و امثال آن مواجه شدند مراتب را فورا به سندیکا اعلام نمایند تا در اسرع وقت از طریق کمیته‌ی ویژه اقدامات لازم جهت رفع آن انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار