ترکیب جدید اعضای بلندپایه کاخ سفید اعلام شد

تیم انتقال قدرت رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اعضای بلندپایه جدید کاخ سفید را معرفی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، تیم انتقال قدرت جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا جمعه با تاکید بر تنوع جدیدترین گروه کارکنان در کاخ سفید، اعضای بلندپایه جدید کاخ سفید را اعلام کرد.

به نوشته هیل، همه کارکنان انتخاب شده، از دولت اوباما هستند. ترکیب اعضای جدید، حاکی از هدف بایدن برای انتصاب زنان و رنگین‌پوستان بیشتری در کاخ سفید است.

بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد: «تعهد و دلسوزی آنان برای غلبه بر چالش‌هایی که کشورمان هم اکنون با آن رو به روست، ناشی از سوابق و تجربیات گوناگونشان است. آن‌ها به مردم آمریکا خدمت خواهند کرد و با ایجاد کشوری برابرتر، متحدتر و با عدالت بیشتر، به بهبود اوضاع کمک خواهند کرد.»

«لوئیزا تِرِل»، که در دولت اوباما مشاور ویژه امور پارلمانی بود، به عنوان رئیس دفتر امور پارلمانی کاخ سفید منصوب شده است. وی در حال حاضر نظارت بر امور پارلمانی برای تیم انتقال قدرت بایدن را بر عهده دارد. تِرِل در حالی به طور رسمی به این سمت منصوب شد که بایدن خود را برای نخستین نشست حضوری با نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان، و چارلز شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا، در جمعه آماده می‌کند.

تیم بایدن اعلام کرد «کتی راسل» هم به عنوان رئیس دفتر پرسنل ریاست جمهوری کاخ سفید در دولت بایدن منصوب شده است. راسل قبلاً در دولت اوباما سفیر ویژه در مسائل جهانی زنان بود.

«مالا آدیگا»، که قبلاً در وزارت خارجه دولت اوباما به عنوان مشاور وزیر خارجه در برنامه‌های دانشگاهی فعالیت می‌کرد، قرار است به عنوان مدیر برنامه‌های جیل بایدن کار کند. او اخیراً به عنوان مشاور بلندپایه جیل بایدن و مشاور بلندپایه سیاسی ستاد انتخاباتی جو بایدن فعالیت کرده است.

«کارلوس الیزوندو»، نیز که مشاور امور اجتماعی خانواده بایدن در دولت اوباما بود، به عنوان مسئول امور اجتماعی کاخ سفید انتخاب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار