کانال محتوایی بسیج در کرمان رونمایی شد

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: افتتاح کانال محتوایی شبکه صالحین نمونه‌ای از همت بسیجیان از تبدیل تهدیدات موجود در جامعه، به فرصت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان امروز در آیین افتتاح کانال محتوایی شبکه صالحین در استان کرمان گفت: بسیجیان در صحنه‌های دفاع از حق حضور داشته اند و جان خود را فدا کردند که در راس آنان شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفته است. 

او افزود: هیچ گاه تربیت تعطیل نمی شود و برای اثرگذاری بهتر آن، نیاز به ممارست و تمرین است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به شرایط به وجود آمده در خصوص ویروس منحوس کرونا، بیان کرد: فرصت‌ها از دل تحریم‌ها به وجود می‌آیند و امروز فضای مجازی یک فرصت برای تبدیل کردن تهدید‌ها به ظرفیت‌های خوب است که باید از آن بهره بردو این فضا، یک زیرساخت برای برقراری ارتباط با مخاطبان است.

او افزود: افتتاح کانال محتوایی شبکه صالحین نمونه‌ای از همت بسیجیان از تبدیل تهدیدات موجود در جامعه، به فرصت و ارتقای آن است.

سردار حسین معروفی، فرمانده ثارالله استان کرمان نیز در این آیین گفت: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای معرفی و ترویج نظام تربیت اسلامی است.

او با اشاره به اینکه دشمن از شکل گرفتن تربیت اسلامی، ترس و واهمه دارد، افزود: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع گسترش تربیت اسلامی در دنیا شود.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه‌های سپاه ناحیه محور و پایگاه محور بسته می‌شود و این مهم رویکرد جدید سپاه پاسداران استان کرمان است گفت: ۲ هزار و ۴۰۰ پایگاه بسیج در استان کرمان وجود دارد.

سردار معروفی با بیان اینکه باید جوانان را به مسجد و نظام تربیتی را در مسجد و پایگاه‌های بسیجی پیگیری کرد، بیان داشت: ۳ هزار مسجد در استان کرمان فعال است و زیرساخت‌های لازم برای انجام کار تربیتی و فرهنگی وجود دارد.

او گفت: پایگاه‌های بسیج و مساجد ما، نقش مهمی در گسترش گفتمان انقلاب اسلامی دارند.

سردار معروفی با بیان اینکه برنامه‌های دشمنان برای نابودی جوانان بسیار زیاد است، تصریح کرد: از کار‌های ستادی باید عبور کرد و به پایگاه‌های بسیج وارد شد و از آن طریق مسائل را پیگیر شد.

حجت الاسلام محمد حسین شاهمرادی پور، معاون تعلیم وتربیت بسیج سپاه پاسداران استان کرمان نیز در این مراسم در خصوص کانال محتوایی شبکه صالحین گفت: این کانال در بستر فضای مجازی پیام رسان‌های داخلی فعالیت خواهد کرد.

او افزود: این اقدام،  با هدف خلق محتوای تولیدی، متناسب با شرایط بومی استان و  با استفاده از افراد صاحب نظر راه اندازی می‌شود.

 حجت الاسلام شاهمرادی پور بیان کرد: این شبکه با عنوان غدیر، یک شبکه تربیتی با برنامه‌های بسیج است که یکی از الزامات آن، تولید محتوا در ۴ بعد معرفتی، بصیرتی، تربیتی و مهارتی است.

او تصریح کرد: این کانال به صورت گسترده و مستمر فعالیت خواهد داد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار