اجرای شیوه محله و خانواده محور در کنترل ویروس کرونا

فرماندار گیلانغرب گفت : قرارگاه مدیریت و کنترل همه‌گیری ویروس کرونا در این شهرستان به شیوه محله و خانواده محور تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : در طرح محله و خانواده محور کنترل کرونا شهرستان به هشت ناحیه تقسیم بندی شده تا در قالب تیم‌های مختلف با هماهنگی بین بخشی نیرو‌های بسیج، داوطلبان مردمی و مراکز درمانی و امدادی در راهبرد‌های هفت گانه، هدف طرح یعنی قطع زنجیره کرونا در مدت یک تا سه ماه محقق شود.

او از آغاز محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان از امروز خبر داد و تیم نظارتی در قالب گشت‌های مشترک به صورت تمام وقت فعال خواهد بود و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب افزود: تعداد افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان به ۸۶۱ مورد و تعداد موارد فوت نیز به ۴۸ تن افزایش یافته است.

محمودیان ادامه داد: هم اکنون ۱۶ تن در بیمارستان الزهرا (س) گیلانغرب بستری هستند و مجموعه اقدام‌های منجر به کنترل و کاهش بیماری کرونا شود.

او گفت: از مردم درخواست می‌کنم به دلیل حفظ سلامت خود و به خطر نینداختن سلامت بقیه موارد بهداشتی و دستورالعمل‌ها و محدودیت‌ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.