سردار ذوالقدری خبر داد؛

کشف ۳۰ میلیاردی لوازم بهداشتی قاچاق در مرکز تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار داشت: در روز گذشته خبری مبنی بر دپوی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انباری در حوالی بازار بزرگ تهران دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی محل انباری در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: تحقیقات پلیسی حاکی از این بود که مالک انباری با همکاری همدستش مقدار فراوانی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق تهیه  و در این انبار جمع آوری و دپو کرده‌اند.

سردار ذوالقدری ابراز داشت: با شناسایی هویت متهمان نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری هر دو متهم و بازرسی از این انبار اخذ شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی عصر روز گذشته بیستم و نهم آبان ماه تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت پایتخت به آدرس اعلامی اعزام و ماموران اعزامی موفق شدند در یک عملیات پلیسی هر دو متهم را دستگیر کنند و در بازرسی از این انبار ۵۰ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق فاقد مجوز‌های گمرکی و بارنامه کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: با دستور قضایی، انبار مذکور پلمب و هر دو متهم برای سیر مراحل قانونی، در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار