معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های همدان به ۷۰۷ نفر کاهش یافت.

کاهش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های همدانمنوچهر کرمی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بیان کرد: تعداد موارد مثبت بستری در بیمارستان‌های این استان رو به کاهش است به طوری که امروزاین آمار به ۷۰۷ نفر رسیده است.

اوبا بیان اینکه موارد مثبت سرپایی و بستری رو به کاهش است افزود: میزان بیماران سرپایی از ۲۵۰ تا ۳۰۰ مورد در روز به ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر و بیماران بستری نیز از ۱۴۰ مورد به ۷۰ نفر در روز کاهش داشته است.

کرمی بیان کرد: مجموع مراجعان با علائم تنفسی و مشکوک از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون ۱۹ هزار و ۹۶۲ مورد است که از این تعداد هشت‌هزار و ۹۹۷ مورد مثبت شدند همچنین در بخش سرپایی از مجموع بیش از ۳۱ هزار مراجعه کننده به مراکز ۱۶ ساعته، نتیجه آزمایش ۱۴ هزار ۸۹۷ تن مثبت بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: روند اپیدمی کرونا در این استان رو به کاهش است، اما نتیجه روند فوت با ۲ تا سه هفته تاخیر پایین می‌آید.

کرمی ادامه داد: حدود ۳۹ درصد بیماران به علت شرکت در اجتماعات، دورهمی، مراسم عروسی، مهمانی و مجلس ختم به کرونا مبتلا شدند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی اسلامی
۱۳:۱۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
چه فایده با توجه به باز شدن اجباری ادارات استان همدان به دستور استاندار از 1399/09/10 دوباره شیوع کرونا روند افزایشی پیدا خواهد کرد گویا ایشان کاسه داغ تر از آش هستند و جان انسان ها برایشان اهمیت ندارد
آخرین اخبار