اجرای طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹

طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ (به شیوه محله و خانواده محور) مبتنی بر هر خانواده یک پایگاه سلامت تحت عنوان طرح حاج قاسم سلیمانی و طرج مدیریت هوشمند متناسب با وضعیت ویروس کرونا در جوانرود آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی فرماندار جوانرود گفت : طرح مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹ با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج و سایر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان اجرا می‌شود.

رستگار یوسفی گفت : این طرح با هدف غربالگری و شناسایی بیماران کرونایی اجرا می‌شود و تیم‌های مراقبتی به صورت محله محور و خانه به خانه طرح پایش را انجام داده و با شناسایی افراد بیمار، آنان را باارجاع به مراکز درمانی، به صورت مستمر رصد و پایش می‌کنند.

فرماندار جوانرود با تقدیر از همراهی خوب مردم و بازاریان افزود: در راستای اجرای طرح جدید ستاد ملی کرونا امروز با همکاری مردم و مسئولان، بازار جوانرود تعطیل و از ورود خودرو‌های غیربومی به این شهرستان ممانعت شد.

یوسفی افزود: این محدودیت‌ها براساس مصوبه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا متناسب باوضعیت و روند بیماری کووید ۱۹ در شهرستان جوانرود اعمال می‌شود.

او با بیان اینکه این محدودیت‌ها به منظور حفظ سلامت مردم و با همکاری آنان اجرا می‌شود، گفت: تمام اصناف و بازاریان به جزء مشاغل ضروری و پشتیبانی کننده موادغذایی و مراکز درمانی و کلینیکی و اورژانسی و مشاغل گروه یک تعطیل خواهند بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار