رئیس پلیس راهور خراسان رضوی مطرح کرد:

کنترل کرونا با همراهی مردم در طرح منع تردد شبانه

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی گفت: هدف اصلی از اجرای طرح منع تردد شبانه، همراه کردن مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حمیدرضا دهنوی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان ‌رضوی: اجرای طرح منع تردد در داخل شهر‌ها از ساعت ۲۱ امشب آغاز می‌شود که هر شب تا ساعت ۴ صبح روز بعد ادامه دارد.

او افزود: در مرحله اول به شهروندانی که از این طرح تخطی کنند، هشدار و اخطار داده می‌شود و در مرحله بعد اعمال قانون صورت می‌گیرد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در اجرای این طرح به دنبال جریمه و اعمال قانون نیستیم بلکه هدف اصلی آن همراه کردن مردم با کمترین اعمال قانون است.

دهنوی بیان کرد: همچنین در اجرای این طرح مدت دو هفته مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی در شهر‌های دارای وضعیت قرمز کرونایی تعطیل هستند.
بیشتربخوانید



خلیل ا... کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد هم گفت: ۱۱۰ دوربین ثبت تخلف شهرداری مشهد با هماهنگی پلیس راهور نسبت به ثبت تردد خودرو‌ها در ساعت غیر مجاز اقدام خواهند کرد و ۴۵۰ دوربین نظارتی نیز درحال آماده شدن جهت ثبت پلاک خودرو‌های متخلف هستند.

او افزود: پس از ثبت پلاک در مرحله اول از طریق پیامک برای مالکان خودرو‌های متخلف پیام اخطار ارسال می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با شاره به اینکه ۱۵ خودرو گشت شهرداری مشهد برای نظارت بر رعایت محدودیت تردد خودرو‌ها به پلیس راهور کمک خواهند کرد، گفت: برای اطلاع شهروندان از محدودیت‌های در نظر گرفته شده این محدودیت‌ها از طریق تابلو‌های الکترونیک و تلویزیون‌های شهری اکران خواهند شد.

 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.