کرمانشاه استان پیشتاز در حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : کرمانشاه جزء پنج استان پیشتاز در حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا محسوب می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : توقع داریم که بانک‌ها در روند پرداخت تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا تسریع کنند.

او گفت : مشاغل خدماتی غالب اشتغال در کرمانشاه را به خود اختصاص می‌دهند از این رو تعطیلی‌های ناشی از کرونا بیشترین آسیب را به حوزه اشتغال کرمانشاه وارد می‌کند.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: مدیران بانک‌ها باید برای پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و حمایت از آن‌ها پیش قدم شوند و با پیگیری فراوان در ایجاد جهش تولید موثر باشند.

حاتمی ادامه داد: بانک‌های استان اقدامات کارآفرینانه و حمایت از تولید را به خوبی حمایت می‌کنند که جای تقدیر دارد.

ایجاد ۳۵ هزار شغل در کرمانشاه

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۳۵ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

مختار احمدی افزود: ایجاد این میزان اشتغال در استان با توجه به شرایط تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا رقم قابل قبولی محسوب می‌شود.

او گفت: براساس آمار‌های امسال شهرستان‌های سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی و صحنه بیشترین میزان اشتغال زایی را در بین شهرستان‌های استان تاکنون دارند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.