پیام تسلیت سپاه ثارالله کرمان به مناسبت درگذشت آیت الله جعفری

فرمانده سپاه و نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی مشترک درگذشت آیت الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کرمان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله و حجت الاسلام علی عرب پور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با صدور پیامی مشترک درگذشت حضرت آیت الله جعفری نماینده سابق ولی فقیه و امام جمعه کرمان را تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم مجاهد و پرهیزگار حضرت آیت الله سیدیحیی جعفری نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه خدوم و انقلابی کرمان را به پیشگاه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، جامعه روحانیت استان، عموم مردم مومن، انقلابی و عزیز کرمان و همه ارادتمندان آن روحانی بزرگوار و مخصوصا به خاندان محترم و بازماندگان ایشان تسلیت عرض می‌نماییم و علو درجات ملکوتی ایشان را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

 شخصیت این روحانی مجاهد و مومن همانطور که در کلام شهید عزیز سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز عنوان شده، "تداعی‌کننده یک انسان انقلابی متدین" بود؛ دوران عمر این بزرگوار بخصوص در مقام امامت جمعه شهر کرمان مشحون از خدمات دینی و روحانی و اجتماعی و انقلابی است.

استقامت و مجاهدت ایشان در دوران جنگ تحمیلی برای ارادتمندان و آشنایان آن بزرگوار فراموش نشدنی است. رحمت و مغفرت حضرت حق شامل روح پر فتوح این عالم ربانی باد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار