رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:فرهنگ سازی ، شجاع بودن و مکمل بودن کادر درمان و مردم ،موثرترین و بهترین راه مبارزه با ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، دکترصالحی, رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با بیان اینکه اعتقاد داریم بیشتر از اینکه مردم را بترسانیم  به فرهنگ‌سازی و شجاع بودن در برابر این ویروس  نیاز داریم افزود: ما اکنون روش مقابله با کرونا را تا حد زیادی آموخته ایم و در این راه نیاز است کادر درمان و مردم مکمل هم باشند.

او ابراز امیدواری کرد : به لطف خدا و همکاری مردم  پس از پایان محدودیت های دوهفته ای و رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاهد کاهش تعداد مبتلایان و فوتی ها باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار داشت: دانشکده علوم پزشکی اسدآباد به عنوان یکی از نخستین مراکز کشور تیم پیگیری بیماران کرونایی را تشکیل داده است که هر لحظه و در صورت نیاز آماده پیگیری،انتقال و درمان بیماران رصد شده است.

صالحی ادامه داد: همچنین مرکزی اختصاصی برای بیماران کرونایی در اورژانس بیمارستان قائم (ع )در نظر گرفته شده که فضای فیزیکی این بخش در کمترین زمان آماده شد.

او با اشاره به اینکه ویروس کرونا اخیرا خشن‌تر شده و با تغییر ماهیت ترکیب وحشتناک تری  پیدا کرده است، تاکید کرد : اکنون ممکن است ویروس به عنوان دشمن در بدن فردی که در کنار ما نشسته  هر لحظه مترصد ورود به بدن ما و حمله به اعضای حیاتی بدن باشد و این اتفاق باعث سخت ترشدن این جنگ شده است. 

رئیس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی برای کنترل ویروس منحوس کرونا بیان کرد: بر مبنای این طرح مدیریت شهرستان ها در کرونا پررنگ تر خواهد شد.

صالحی تصریح کرد : اگر مردم و مسئولان بتوانند نکات مربوطه و شیوه نامه های بهداشتی را به صورت مطلوب  اجرایی کنند خیلی زود شاهد کاهش محدودیت‌ها و کاهش مبتلایان به کرونا خواهیم بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.