امامی: آماده برگزاری دور برگشت لیگ کشتی هستیم/ تصمیم نهایی با ستاد مقابله با کروناست

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تصمیم نهایی برای برگزاری لیگ کشتی را ستاد مقابله با کرونا می گیرد اما ما آمادگی لازم را داریم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس اعلام سازمان لیگ دور برگشت گروه الف لیگ برتر کشتی فرنگی طی روزهای ۹ و ۱۰ آذر و رقابتهای گروه ب درروزهای ۱۲ و ۱۳ آذر ماه برگزار می‌شود. همچنین مسابقات گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد هم روزهای ۱۶ و ۱۷ آذر ماه و پیکارهای گروه ب نیز طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر برگزار خواهد شد.

بنابراین گزارش با توجه به محدودیت های جدید ستاد مقابله با کرونا این شائبه وجود دارد که شاید رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی با تعویق برگزار شود در همین راستا محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: فدراسیون کشتی همچون دور رفت لیگ برتر آمادگی لازم را دارد تا با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی دور برگشت لیگ را نیز برگزار کند اما همه چیز منوط به مجوز نهایی از سوی ستاد مقابله با کروناست.

وی تصریح کرد: سازمان لیگ فدراسیون کشتی تاریخ آغاز دور برگشت را اعلام کرده و هیچکدام از تیم ها نیز تاکنون درخواستی برای تعویق این رقابت ها نداشته اند.

امامی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق و کاملی در خصوص دور برگشت لیگ و دیدار های نیمه نهایی و فینال انجام شده و اگر ستاد مقابله با کرونا مجوز نهایی را صادر کند شاهد برگزاری لیگ به بهترین شکل ممکن خواهیم بود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.