حسین خانی: با شرایط خاص در انتخابی کشتی گرفتم/ حقم را وسط میدان می‌گیرم

دارنده مدال برنز جهان گفت: ویروس کرونا باعث شد با شرایط خاصی در انتخابی تیم ملی کشتی بگیرم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی حسین‌خانی نفر اول وزن ۷۴ کیلوگرم رقابت انتخابی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: بعد از رقابت‌های لیگ کرونا گرفتم و علاوه بر بستری شدن در بیمارستان طالقانی، دو هفته نیز در قرنطینه بودم، حتی اجازه راه رفتن هم نداشتم. انتخابی وزن ۷۴ کیلوگرم هم اول آبان بود، اما من نامه بیمارستان را به فدراسیون دادم و خواستم که به خاطر وضعیتم مسابقه عقب بیفتد. فقط توانستم دو جلسه تمرین کشتی انجام دهم و واقعاً شرایط مسابقه را نداشتم، ولی مجبور بودم کشتی بگیرم. همیشه هم به انتخابی تیم ملی احترام گذاشتم و تحت هر شرایطی کشتی گرفته‌ام.

دارنده ۲ مدال طلای آسیا با اشاره به اینکه برخی‌ها نقد‌های خطی و مغرضانه دارند گفت: به خاطر هجمه‌ای که علیه من بوده کسانی که مغرضانه نقد‌های بی اساس دارند را حلال نمی‌کنم و آن‌ها را به خدا واگذار می‌کنم. همیشه توکلم به خداست و به هدفم ایمان دارم. همیشه عقیده‌ام این بوده که حقم را وسط میدان بگیرم و هیچ موقع دنبال این نبودم که با فضای مجازی راه به تیم ملی پیدا کنم. همواره حقم را وسط تشک کشتی گرفتم.

حسین‌خانی با بیان اینکه پدرش همواره دعاگوی او بوده خاطرنشان کرد: همیشه و در تمام رقابت‌ها پدرم دعای خیرش همراهم بوده و حالا که دیگر در این دنیا نیست و به خدا نزدیک‌تر شده مطمئن هستم سفارشی‌تر من را دعا می‌کند. خوشحالم که در رقابت انتخابی با همه شرایط خاصی که وجود داشت موفق شدم و مطمئن باشید در ادامه نیز با همه وجود برای کسب مدال تلاش خواهم کرد.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار