فعالیت ۱۶۰ اکیپ بهداشتی و نظارتی برای محدودیت‌های کرونایی در اردبیل

فرماندار اردبیل از فعالیت ۱۶۰ اکیپ بهداشتی و نظارتی برای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در شهرستان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در جلسه اجرای طرح شهید سلیمانی بامحوریت کنترل ویروس کرونا در شهرستان اردبیل گفت: اکیب‌های بهداشتی و نظارتی در شهرستان برای اجرای طرح محدودیت‌های جدید کرونایی دو برابر شده و به ۱۶۰ اکیب رسیده که در سطح شهر حضور دارند.

او قطح زنجیره ویروس کرونا را نیازمند همکاری همه جانبه اقشار مختلف مردم عنوان کرد و افزود: علاوه بر اجرای طرح خانه به خانه و محدودیت‌های جدید، مردم همچنان باید دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از تردد‌های غیرضروری و برگزاری مراسم عروسی و ترحیم خودداری و دورهمی‌های خانوادگی خودداری کنند.

فرماندار اردبیل از اهتمام جدی فرمانداری اردبیل و دستگاه‌های اجرایی مربوطه شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج و سپاه و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود: این طرح با جدیت انجام می‌شود و در روز‌های اول مردم همکاری خوبی داشتند.

امامی یگانه بیان کرد: تمام ظرفیت شهرستان برای اجرای طرح شهید سلیمانی به کار گرفته می‌شود تا شاهد تاثیرات اساسی در پیشگیری و مهار ویروس کرونا در سطح شهرستان باشیم.

او از اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی همزمان با شهر‌های دارای وضعیت قرمز در اردبیل هم خبرداد و گفت: در روز اول با همکاری اصناف و بازاریان و کسبه و مردم و اکیب‌های بهداشتی و نظارتی مراکز غیرضرور در سطح شهرستان تعطیل شدند و همکاری بسیاری خوبی راشاهد بودیم.

اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل نیز در این جلسه اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با محوریت پیشگیری و مهار ویروس کرونا با همکاری سپاه، بسیج، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری اردبیل و دستگاه متولی در شهرستان با جدیت اجرا می‌شود و اجرای این طرح نقش اساسی در پیشگیری از ویروس کرونا خواهد داشت.

او از فراهم کردن امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی با استفاده از ظرفیت بسیج برای اجرای طرح خبر داد و گفت: استان اردبیل از استان‌های پیشتاز در اجرای این طرح است.

سردار بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هم گفت: سپاه و بسیج با توجه به شرایط کنونی در عرصه سلامت و خدمات رسانی بهداشتی پیشگام شده است و در قالب طرح شهید سلیمانی خانه به خانه حضور می‌یابند و ضمن شناسایی افراد مبتلا خدمات بهداشتی، قرنطینه و کمک‌های مومنانه برای نیازمندان را فراهم می‌کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار