اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف کنترل کرونا در همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت:طرح جامع شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت نیروهای بسیج و با هدف کنترل کرونا در استان همدان اجرامی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی, نماینده ولی فقیه در استان همدان در ستاد استانی مبارزه با کرونا اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در هفته بسیج را یک فرصت ارزشمند برای کنترل کرونا در جامعه دانست و اظهار داشت: زحمات و تلاش کادر درمان قابل تقدیر است و باید آنها را کمک کرد تا بتوانند در خدمت‌رسانی موفقیت بیشتری به دست آورند.

او با تأکید بر لزوم همکاری روحانیون و طلاب جهادی برای خدمت‌رسانی به کادر درمان و تبلیغ رعایت محدودیت‌ها افزود: طلاب و روحانیون جهادی آمادگی دارند علاوه بر کمک به کادر بهداشت و درمان در اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک طرح محله محور کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در همدان با تشریح ظرفیت‌های موجود در مساجد و گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی عنوان کرد: مساجد فرصت بسیار خوب و ارزشمندی برای کمک‌های مومنانه هستند و در صورت بازگشایی کمک بزرگی به اجرای طرح است.

حجت السلام  و المسلمین شعبانی موثقی با تجلیل از مقام شامخ سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مطرح کرد: اجرای طرح جامع شهید حاج قاسم سلیمانی با مشارکت نیروهای بسیج و با هدف کنترل کرونا در استان همدان تحول خوبی به وجود می‌آورد.

سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این جلسه درباره طرح حاج قاسم سلیمانی گفت: این طرح بر اساس تفاهم نامه سپاه پاسداران و وزارت بهداشت با هدف کنترل بیماری کرونا و استفاده از ظرفیت نیروهای مردمی بسیج تهیه شده است و در استان با همکاری استانداری و دانشگاه علوم پزشکی و بر اساس تفاهم‌نامه استانی به زودی اجرایی می‌شود.

او ادامه داد: در اجرای این طرح بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی، رهگیری هوشمند و قرنطینه بیماری تأکید شده است و نیاز است بیشتر خدمات در منزل صورت گیرد.

فرمانده سپاه همدان با تشریح ابعاد این طرح و اثرگذاری آن در جامعه افزود: همه گروه‌ها و مجموعه ها باید سعی کنند با همکاری ستاد کرونا این بیماری را کنترل کنند و آمار ابتلا و فوتی‌ها را در جامعه کاهش دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.