مبارزه محله محور با ویروس کرونا

فرماندار کنگاور گفت: طرح «شهید قاسم سلیمانی» با هدف مبارزه موثر با همه‌گیری کرونا به صورت محله محور و با مشارکت سپاه، شبکه بهداشت و درمان و نیروهای مردمی بسیج در سطح شهرستان در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد الماسی روز یکشنبه در حاشیه بازدید از طرح هرخانه یک پایگاه سلامت در یکی از محلات شهر کنگاور گفت: قرارگاه عملیاتی حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت اپیدمی کرونا از طریق مشارکت مردمی و هماهنگی بین بخشی و بهره گیری از کمک بسیج و داوطلب مردمی، مبتنی بر شیوه محله و خانواده محور در کنگاور تشکیل شد.

او گفت: مدیریت و اقدامات همه جانبه علیه ویروس کرونا در تمام ابعاد با رویکرد کمک به کادر درمان و مدافعان سلامت و کاهش آسیب‌های همه جانبه مردم از دیگر اهداف مهم تشکیل قرارگاه جهادی و سلامت محور شهید حاج قاسم سلیمانی است.


او افزود: با اجرای این طرح اقدامات گسترده تری در خصوص آموزش همگانی مردم در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا به ویژه در مناطق کم برخوردار، همچنین بیماریابی سریع با انجام تست‌های بیشتر و نظارت بیشتر بر اجرای پروتکل ها و قرنطینه کردن افراد بیمار و مشکوک، در شهرستان انجام خواهد شد.


فرماندار کنگاور افزود: بسیج، شبکه بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر، شهرداری، خیرین و نهادهای حمایتی و خدمات بهداشتی و درمانی در این طرح همکاری دارند.


در همین ارتباط طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا به مدت ۲ هفته با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در شهرستان کنگاور اجرا می‌شود که همکاری همه مجموعه ها به ویژه مردم می‌تواند به اجرای خوب این طرح کمک کند.
کنگاور در ۹۴ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار