خریداری و توزیع دوازده دستگاه اتوآنالیزر بیوشیمی

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : دوازده دستگاه اتوآنالیزر بیوشیمی با اعتباری نزدیک به ۱۴ میلیارد تومان خریداری و توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شیرزادیان مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گفت : با پیگیری‌های مستمر تیم مدیریتی دانشگاه و از طریق عقد قرار داد با هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران، تعداد ۱۲دستگاه اتو انالایزر بیوشیمی خریداری و در اختیار مراکز درمانی تابعه دانشگاه قرار گرفت.

او گفت : ارزش ریالی تجهیزات موصوف با ارز آزاد بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان است .

شیرزادی افزود : به موازات تامین تجهیزات پزشکی سنگین و اثر گذار در نظام سلامت استان و منطقه از قبیل پت اسکن و سیکلترون، شتابدهنده‌های خطی و... که بحمدالله در مراحل انتهایی فرآیند‌های پیچیده خود قرار گرفته و تعدادی از آن‌ها از قبیل سه دستگاه شتابدهنده خطی و چند دستگاه سی تی اسکن وارد استان گردید.

او افزود : به فضل خداوند خبر‌های خوبی در هفته‌های آتی برای تحویل دستگاه پت اسکن و سی تی آنژیوگرافی در راه است و با برنامه ریزی مشترک ریاست و معاونین توسعه، غذا و دارو، درمان و مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه، مقرر گردید با نیاز سنجی دقیق، برنامه ریزی و مدیریت صحیح منابع، منبعد تامین تجهیزات پایه ایی مراکز درمانی تابعه دانشگاه توام با اجرای دستورالعمل های نگهداشت آن‌ها در دستور کار جدی دانشگاه قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار