همراهی مردم جوانرود در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی

فرماندار جوانرود گفت: همراهی مردم به ویژه اصناف و بازاریان این شهرستان در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی که از روز گذشته آغاز شده قابل تقدیر است و در برابر بزرگواری این مردم سرتعظیم فرود می‌آوریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رستگار یوسفی روز یکشنبه در ستاد کرونای جوانرود با بیان اینکه با وجود فشارهای اقتصادی، مردم در اجرای طرح جامع هوشمند و اعمال محدودیت ها سنگ تمام گذاشتند و همراهی خوبی داشته اند، گفت: امیدوارم با این همراهی شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا و کاهش محدودیت ها در این شهرستان باشیم.

او گفت : دستگاهای اجرایی همچون دادگستری، انتظامی، شهرداری، بهداشت، بخشداری‌ها و دهیاری ها نیز به طور ویژه بر اجرای محدودیت ها دراین شهرستان نظارت دارند تا در صورت مشاهده هرگونه برگزاری آیین های تجمعی مانند عروسی و عزا با بانیان برپایی چنین مجالسی برخورد کنند.

یوسفی گفت: تیم بازرسی نیز به طور مستمر بر بازار و اصناف و اماکن عمومی نظارت دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود نیز گفت: خوشبختانه همکاری و همراهی مردم و پای کار بودن مسئولان موجب رضایتمندی شده است که باید از آنان قدردانی کرد.

 مولود حسینی با بیان اینکه اعمال محدودیت ها با هدف حفظ سلامت مردم و کنترل هرچه بیشتر ویروس کرونا اجرا می شود، خواستار ساماندهی آرامستان ها، دستفروشان، تعطیلی قلیان سراها و پرهیز از برگزاری آیین های عزا و عروسی شد.

او افزود: در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند هشت قلیان سرا و چندین مغازه پلمب شد.

رییس کمیسیون بهداشت شورای شهر جوانرود هم از معاف شدن اجاره بهای اماکن، غرفه ها و پاساژهای تحت مالکیت شهرداری خبرداد و گفت: اجاره نشینان دراجرای طرح جامع مدیریت هوشند و محدودیت های جدید کرونایی به مدت ۲ ماه از پرداخت اجاره بها معاف می شوند.

صیداحمد امیری گفت: در اجرای مرحله اول محدودیت ها نیز مستاجران در اماکن، غرفه ها و پاساژهای تحت مالکیت شهرداری به مدت یک ماه معاف بودند.

او به ضرورت افزایش تعداد داروحانه های شبانه روزی در شهر جوانرود تاکید کرد و گفت: باتوجه به قرارگرفتن این شهرستان در مسیر شهرستان های اورامانات و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران این شهرستان ها، افزایش تعداد داروخانه ها در جوانرود ضروری است.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار