وداع با پیکر آیت الله جعفری

آیین وداع با پیکر آیت الله سیدیحیی جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان کرمان، امشب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین وداع با پیکر عالم پارسا و مجاهد، آیت الله سید یحیی جعفری، نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، امشب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در کرمان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حجت الاسلام‌ و المسلمین علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و شماری از مسئولان استانی و روحانیان در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد، قاریان قرآن به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.

همچنین مرثیه سرایی و عزاداری مداحان از دیگر برنامه‌های شب وداع  با پیکر این عالم مجاهد بود.

 حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در حاشیه این مراسم با تبیین ویژگی‌های اخلاقی آیت الله جعفری گفت: شخصیت آیت الله جعفری برای مردم کرمان، شخصیتی نستوه، عالمی برجسته و روحانی مبارز بود و رحلت وی سنگین و خدماتش برای همیشه در ذهن مردم ولایتمدار کرمان ماندگار است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، امشب با حضور در منزل مرحوم آیت الله سید یحیی جعفری، ضمن ابراز همدردی با خانواده وی، از آنان دلجویی کرد.

حضور امام جمعه کرمان در منزل آیت الله جعفری

در پی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه، امروز و فردا در استان عزای عمومی اعلام شده است.

بنا به اعلام خانواده مرحوم آیت الله جعفری، مراسم تشییع و تدفین  این روحانی مجاهد، به علت شیوع ویروس کرونا، فردا بدون اجتماع مردمی برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار