پیام تسلیت جامعه روحانیت کرمان به مناسبت درگذشت آیت الله جعفری

جامعه روحانیت کرمان با صدور پیامی، درگذشت حضرت آیت الله سید یحیی امام جمعه سابق کرمان را به رهبر معظم انقلاب، علمای اسلام و عموم مردم متدین استان کرمان تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تشکل جامعه روحانیت کرمان با صدور پیامی، درگذشت حضرت آیت الله سید یحیی جعفری نماینده حضرت امام خمینی (ره) و امام جمعه و نماینده سابق رهبری در استان کرمان را به رهبر معظم انقلاب، علمای اسلام و عموم مردم متدین استان کرمان تسلیت و تعزیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت نماینده حضرت امام خمینی (ره) و امام جمعه و نماینده سابق رهبری در استان کرمان حضرت آیت الله سید یحیی جعفری طاب ثراه موجب تأسف و تاثر علمای اسلام و عموم مردم متدین استان کرمان گردید.

شخصیتی که قبل از انقلاب اسلامی و بعد از آن و در دفاع مقدس و سال‌های متمادی در سنگر محراب و منبر و خطابه جمعه در خدمت اسلام و انقلاب بود و در فتنه‌ها حامی ولایت فقیه و مردم انقلابی باقی ماند.

سال‌ها حمایت از لشکر ثارالله و همراهی با سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی ذخیره گرانقدری برای قبر و قیامت وی خواهد بود.

اقدام متواضعانه در کناره گیری از امامت جمعه و حضور در نماز جمعه امام جمعه جدید نشان از بهره مندی بالای ایشان از خصلت‌های انسانی اسلامی داشت.

حوزه‌های علمیه کرمان در طول سالیان متمادی از حمایت و راهنمایی ایشان بهره‌مند بودند.

مردم ولایت مدار کرمان این سید نورانی را مصداق بارزی از خلوص و پاکی و طهارت و صدق و صفا می‌دانستند و در سال‌های متمادی خدمات ایشان اعتقادی ویژه به این سلاله پیامبر داشتند.

این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و علمای اسلام و حوزه‌های علمیه ومردم ولایت مدار کرمان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت می‌گوییم. حشره الله مع اجداده الطاهرین

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار