سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات:

با متخلفان بهداشتی بدون هیچ اغماضی برخورد می شود

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات گفت: در یک‌ماهه گذشته ۳۵ پرونده تخلفات بهداشتی به تعزیرات حکومتی معرفی و ۲ واحد متخلف پلمب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس مهدی دهقان سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات با تاکید بر اینکه اولویت نخست ما تامین بهداشت عمومی و سلامت مردم این شهرستان است و برخورد با متخلفان بدون هیچ اغماضی صورت خواهد گرفت، گفت: طی یک‌ماهه گذشته تعداد ۳۵۶ واحد صنفی توسط کارشناسان بهداشت مورد بازدید قرار گرفت که ۳ واحد به دادگستری معرفی و ۲ واحد متخلف دیگر پلمب شدند.

او افزود: ۱۱ مورد بازدید مشترک نیز با همکاری اداره صمت، اتاق اصناف و اماکن به عمل آمد که طی این بازدید‌ها مقدار ۱۲۸ کیلوگرم مواد غذایی غیرمجاز کشف شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه ولات ادامه داد:: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون به ۱۸۰ خانواده دارای بیمار کرونا مثبت آموزش‌های بهداشتی جهت جلوگیری و انتشار ویروس کرونا ارائه شده و۴۳ نوبت نمونه برداری میکروبی آب روستایی و شهری توسط کارشناسان بهداشت صورت گرفته است.

دهقان بیان کرد: کارشناسان بهداشت به صورت مستمر بازار این شهرستان را رصد می‌کنند و سامانه ۱۹۰ آماده در زمینه دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی و پاسخگویی به سوالات و مشاوره به صورت ۲۴ ساعته فعال است.

انتهای پیام/ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.