هفته بسیج یادآور افتخارآفرینی‌های رزمندگان دلاور است

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به هم استانی‌ها به‌ویژه بسیجیان تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را به هم استانی‌ها به‌ویژه بسیجیان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده‌اند. امام خمینی (ره)

در آذر ماه سال ۱۳۵۸ و با فرمان تاریخی بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج (ارتش ٢٠ میلیونی) زمینه ساز تشکیل سازمان مردمی و پرافتخار و حماسه‌ساز در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

هفته بسیج یادآور فداکاری، از خودگذشتگی و افتخارآفرینی‌های غیور مردان و رزمندگان دلاور و مومنی است که با تکیه بر ایمان و غیرت دینی و ملی در برابر دشمنان و مهاجمان شرق و غرب ایستادند و مقاومت و پایداری را به تاسی از امام شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) معنای دوباره‌ای بخشیدند.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرز‌های میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه‌های دشمنان از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و ۵ آذر سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص تبریک و تهنیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و تداوم توفیق را مسئلت میکنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار