به مناسبت هفته قوه قضائیه؛

پیام فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امیر رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته قوه قضائیه را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

هفته اول تیرماه هر سال، یادآور شهادت آیت الله دکتر بهشتی یکی از مخلص‌ترین یاران انقلاب اسلامی و ۷۲ تن دیگر از نیرو‌های خدوم و گرانقدر نظام اسلامی است که به نام هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

بی گمان کار و تلاش در دستگاه قضایی علاوه بر رضایت خداوند متعال واجر وپاداش اخروی، در عدالت گستری و صیانت از حقوق فردی و اجتماعی احاد جامعه اسلامی نقش بی بدیلی دارد و همواره مورد تأکید مقام عظمای ولایت ورهبری بوده است.

یاد وخاطره بزرگ مردانی همچون دکتر بهشتی وسایر شهدای ۷ تیر وشهدای انقلاب ودفاع مقدس، خود عاملی نیرومند ومؤثر در ایجاد وتقویت اراده. انگیزه واخلاص مسئولین نظام مقدس اسلامی در راه انجام وظیفه خواهد بود. در پایان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه به تمامی خدمتگزاران و مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضایی استان فارس موفقیت‌های روز افزون آنان را در جهت انجام مأموریت‌های خطیر آنان در راه عدالت گستری، خدمت به مردم و پاسداری ازنظام اسلامی و قانون را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار