امضا تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان‌ها و هیات ورزش‌های همگانی در فارس

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل زندان‌ها و هیات ورزش‌های همگانی در استان فارس امضا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس به همراه اعضای هیئت رئیسه با حضور در اداره کل زندان‌های استان فارس تفاهم نامه همکاری دوجانبه را با اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان فارس امضا کرد.

او، در این مراسم با تشکر از همکاری‌های گذشته مسئولان زندان نسبت به توسعه ورزش همگانی در بین زندانیان، گفت: اهتمام به امور ورزشی در زندان برای زندانیان و کارکنان برابر است با کاهش آسیب‌های اجتماعی و روانی زندانیان.

پاک فطرت، با اشاره به رویکرد بازیابی و تغییر نگرش به سمت تخصصی و اجتماعی فدراسیون، بیان کرد: باید نیاز‌های حرکتی و اصلاحی گروه‌های هدف را در نظر داشت.

اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان‌های استان فارس نیز ضمن استقبال و تشکر از مساعدت‌های همیشگی هیات ورزش‌های همگانی اذعان کرد امضای تفاهم نامه همکاری، گام بلندی و موثری در ترویج فرهنگ ورزش و تحرک در بین زندان‌های استان فارس است.

او، با ابراز تمایل برای همکاری مشترک بین هیات ورزش‌های همگانی استان فارس و امور زندان‌های سراسر استان فارس، تصریح کرد: همکاری و گسترش فرهنگ ورزش باعث ترویج روحیه پهلوانی و منش انسانی در بین زندانیان می شود و اجرای تفاهم نامه همکاری مشترک بین امور زندان‌ها و ورزش همگانی دارای ۷ ماده و ۲۵ بند بوده که در بخشی از تعهدات مبنی بر ایجاد بستر مناسب برای ورزش‌های همگانی بین زندانیان و کارکنان، راه اندازی ورزش‌های همگانی صبحگاهی و عصر گاهی، برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها شناسایی استعداد‌های ورزشی و دوره‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی تربیت مربی است.

طی حکمی از سوی سیروس پاک فطرت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس آقای محسن انصاری منش به عنوان رئیس کمیته ورزش و فعالیت‌های بدنی امور زندان‌های فارس منصوب و اسحاق ابراهیمی، حامد کریمی، خانم الهه چم چم، غلامحسین خیراندیش، محمد رحیم فرهنگ و غلامحسین جمشید به عنوان اعضای هیئت رئیسه معرفی شدند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار