بازدید یک هزار و ۸۰۲ مورد از طرح محدودیت های کرونایی استان سمنان

مدیرکل بازرسی استانداری سمنان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته از اجرای طرح بالغ بر یک هزار و ۸۰۲ مورد بازدید در ۵ حوزه اجرایی طرح محدودیت های هوشمند در استان انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شریفی مدیرکل دفتر‌مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان در جلسه بررسی و نظارت بر اجرای طرح محدودیت های کرونایی استان گفت: در بحث حوزه های ۵ گانه اجرای محدودیت ها در شهرستان های استان موارد الزامی به خوبی رعایت شد؛ در بحث دورکاری دستگاه های اجرایی در غالب شهرستان ها بالای ۹۰ درصد موارد الزامی اجرایی شد.

او افزود: در ۴۸ ساعت گذشته از اجرای طرح، بالغ بر یک هزار و ۸۰۲ مورد بازدید در ۵ حوزه اجرایی طرح محدودیت های هوشمند در استان انجام شده است.

شریفی ادامه داد: یک هزار و ۲۵۵ مورد اعمال قانون نیز در حوزه رعایت نکردن دستورالعمل های ابلاغی طرح در استان انجام شده که بیشترین آن در قالب تذکر به تعداد بیش از یک هزار و ۲۰۰ مورد بوده است.

مدیرکل دفتر‌مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ابراز داشت: بیشترین مباحث ، مطالبات، سوالات و چالش ها در بحث تردد وسایل نقلیه تا به امروز بوده است؛ شاغلین شیفتی،کادر درمان، کارگران واحد های تولیدی و صنعتی در این راستان با مشکلاتی مواجه شده اند.

انتهای پیام /  گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار