حسینی: قرار شد پول دستیار کالدرون را خارج از Cas بدیم

مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در خصوص شکایت کالدرون و دستیاران او از سرخ‌ها توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرعلی حسینی، مدیر بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیاران او اظهار داشت: کالدرون ۲ دستیار به نام‌های اینیگو و خواکین داشت که مدیریت وقت باشگاه تشخیص داد روند رسیدگی به پرونده اینیگو به دلیل هزینه‌های زیاد از دادگاه CAS خارج شود و پول این مربی را خارج از دادگاه پرداخت کنیم. پرونده کالدرون و خواکین هم در CAS جریان دارد.

او افزود: همیشه از دادگاه عالی ورزش نامه می‌آید و ما هم جوابیه خود را به این دادگاه ارسال می کنیم. داور پرونده پرسپولیس - کالدرون مشخص شده و باید جلسه استماع تشکیل شود. پس از برگزاری جلسه رای صادر می شود. معمولا دادگاه حکمیت ورزش نسبت به فیفا و کنفدراسیون‌های قاره‌ای برای رسیدگی به پرونده‌ها روند کندتری دارد.

او در مورد تشکیل کارگروه پشتیبانی از این تیم برای فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: این کارگروه با مدیریت ابراهیم شکوری و نظارت افشین پیروانی تشکیل شده و کار‌ها طبق برنامه انجام می‌شود. روز گذشته فهرست ابتدایی تقاضای روادید بازیکنان، کادرفنی، اعضای هیئت مدیره و مدیران باشگاه را به فدراسیون فوتبال ارسال کردیم.

حسینی درباره شرایط ویژه کرونایی در کشور قطر گفت: افرادی که با تیم پرسپولیس به قطر می‌آیند حق خروج از سه حباب را ندارند. تیم باید در قرنطینه کامل باشد. امیدوارم با دست پر به ایران بازگردیم.

او در خصوص آخرین وضعیت پرونده شجاع خلیل زاده گفت: این موضوع را باید از بخش حقوقی باشگاه بپرسید و من در جریان این پرونده نیستم.

مدیر امور بین الملل باشگاه پرسپولیس درباره به جریان افتادن پرونده عیسی آل کثیر در دادگاه CAS عنوان کرد: پس از اینکه گراندز رای این بازیکن را از AFC دریافت کردیم، می‌توانیم درخواست استیناف خود را در دادگاه عالی ورزش ثبت کنیم. شرح تفصیلی رای را تقدیم اعضای کمیته حقوقی باشگاه پرسپولیس کرده ایم و آن‌ها هم باید این شرح را مطالعه کرده و لایحه را به دادگاه عالی ارسال کنند.

حسینی ادامه داد: طبق قانون ۲ فرصت ۲۱ روزه و ۱۰ روزه برای ثبت پرونده داریم. البته باید ابتدا هزینه دادرسی را پرداخت و پس از باز شدن پرونده در فرصت باقی مانده درخواست خود را به CAS ارسال کنیم. البته پرونده محرمانه است و اگر واحد حقوقی صلاح بداند درباره جزییات شرح تفصیلی رای آل کثیر صحبت می‌کند.


یشتر بخوانید: 


او درباره اینکه آیا امکان اضافه شدن نام مهدی مهدی‌خانی به فهرست پرسپولیس برای دیدار فینال لیگ قهرمانان وجود دارد، گفت: تیم‌های غرب و شرق آسیا سه دوره پنجره ثبت نام بازیکن دارند. دوره اول مربوط به پلی آف می‌شود که تیم ما در آن شرکت نکرد، اما باشگاه پرسپولیس از ۲ پنجره دیگر خود هم استفاده کرده است. متاسفانه اکنون امکان اضافه کردن نام بازیکن به لیست آسیایی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار