پلمب ۴۹ واحد صنفی متخلف کرونایی در خمین

در راستای طرح محدودیت‌های کرونایی ۴۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان خمین پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سرهنگ بهزاد فکوری فرمانده انتظامی شهرستان خمین با اشاره به اجرای مصوبات قرارگاه پدافند زیستی و طرح محدودیت‌های کرونای در این شهرستان از پلمب ۴۹ واحد صنفی متخلف این طرح خبرداد.

سرهنگ فکوری گفت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و ابلاغ برخی محدودیت‌های واحد‌های صفنی، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همکاری مأموران اداره بهداشت و درمان و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت از ابتدای شروع این طرح در هفته جاری بازدید از واحد صنفی در سطح شهرستان به صورت جدی آغاز شد.

او افزود: در این اجرای این طرح از ۳۲۴ واحد صنفی فعال به صورت محسوس و غیر محسوس بازدید شد که ۴۹ واحد صنفی متخلف که اخطار دریافت کرده بودند پلمب و به ۱۰۳ واحد دیگر تذکر داده شد و ۶۰ واحد دیگر اخطار پلمب دریافت کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین بیان کرد: در اجرای این طرح واحد‌های صنفی‌ای پلمب شدند که در بازدید‌های قبلی از سوی ماموران پلیس و کارشناسان بهداشت به متصدیان و صاحبان آنان تذکرات و آموزش‌های لازم در خصوص رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی داده شده بود و این افراد نسبت به تذکرات و آموزش‌های ارائه شده بی توجه بودند.

او در پایان ضمن قدردانی از عوامل اجرایی که در این طرح با پلیس همکاری می‌کنند ادامه داد: پلیس با افرادی که سلامت جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط اصناف، مراتب را از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.