آغاز ثبت نام دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: ثبت نام بیست و یکمین دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از ۵ آذر ماه امسال آغاز می‌شود و تا ۱۲ آذر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا محدثی زرندی، رییس دانشگاه پیام نور کرمان گفت: در حال حاضر هماهنگی‌های لازم با سازمان سنجش آموزش کشور انجام شده و متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۵ آذر ماه امسال  تا ۱۲ آذر با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او زمان برگزاری آزمون این دوره را ۱۷ بهمن امسال اعلام کرد و افزود: با توجه به محدودیت‌های ناشی از کرونا و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، این تاریخ ممکن است تغییر کند.

محدثی زرندی اظهار کرد: داوطلبان پذیرفته شده در دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور، از ترم دوم وارد دانشگاه می‌شوند و دروس دوره دانش پذیری آن‌ها که در آزمون فراگیر مورد سنجش قرار می‌گیرد، به عنوان ترم اول محسوب می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان با بیان اینکه این دانشجویان از کلیه تسهیلات و مزایای دانشگاه مانند دیگر دانشجویان برخوردار خواهند بود، تصریح کرد: مدرک دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد، طول دوره تحصیل، تعداد واحد‌ها و همچنین میزان برخورداری دانشجویان از تسهیلات وام، کالا کارت و دیگر خدمات دانشگاه هیچ تفاوتی با دیگر دانشجویان نخواهد داشت و به صورت یکسان است.

محدثی زرندی بیان کرد: دانشگاه پیام نور استان کرمان در ۳۲ رشته محل، در گرایش‌های مختلف رشته‌های ریاضی، شیمی، مدیریت، اقتصاد، روانشناسی، علوم تربیتی، زبان و ادبیات فارسی و زمین شناسی دانشجو می‌پذیرد.

اطلاعات تکمیلی و لیست رشته‌های کارشناسی ارشد استان کرمان، در سایت kerman.pnu.ac.ir و شبکه‌های پیام رسان دانشگاه به آدرس kermanpnuk@ موجود است همچنین شماره ۰۹۳۹۱۹۵۱۲۹۸ برای پاسخ گویی تلفنی به متقاضیان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: پیام نور ، ثبت نام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار