رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان با اشاره به برخورد قانونی با فروشندگانی که اقدام به تصرف معابر می‌کنند، گفت: فروشندگانی که محصولات خود را در کامیونت‌ها به فروش می‌رسانند باعث اخلال در تردد می‌شوند که با توجه به محدودیت‌های کرونایی اجازه فعالیت ندارند.

عباسعلی جوادی رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، درباره برخورد با مغازه داران متخلف در تصرف معابر، اظهار داشت: اشغال پیاده‌رو‌ها و معابر توسط مغازه داران و فروشندگانی که با کامیونت فعالیت می‌کنند ممنوع است و فروشندگان متخلف، طبق قانون جریمه می‌شوند.


او با اشاره به استقرار تعدادی از کامیونت‌ها در منطقه خوراسگان و مشکلاتی که برای تردد ایجاد شده است، گفت: فروشندگانی که محصولات خود را در کامیونت‌ها به فروش می‌رسانند باعث بی نظمی و ایجاد مشکل برای عابران و تردد وسایل نقلیه می‌شوند. این کامیونت‌ها با توجه به محدودیت‌های کرونایی اجازه فعالیت ندارند.


رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای شهر اصفهان درباره ایجاد مکان مناسب برای این فروشندگان گفت: به علت اینکه محل استقرار این کامیونت‌ها بیشتر در منطقه خوراسگان است با همکاری سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری اصفهان، نزدیک آرامستان این منطقه مکانی را برای فروشندگان در نظر گرفته‌ایم تا در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه فعالیت کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.