رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بررسی مجدد انتقال آب به فلات مرکزی توهین وزارت نیرو به مدیران و طرح‌های علمی و پژوهشی صورت گرفته در گذشته است و موردتایید کارشناسان این حوزه نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، فتح الله معین رئیس شورای شهر اصفهان گفت: پس از گذشت سال‌ها از بررسی انتقال آب به فلات مرکزی، وزارت نیرو اقدامی دوباره را دردست دارد که در ظاهر مقصود از این کارها، حذف این طرح است.

وی بیان داشت: بررسی مجدد طرح انتقال آب به فلات مرکزی نوعی توهین به مدیران و طرح‌های علمی و پژوهشی انجام شده در گذشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه وظیفه بازگرداندن آب به مردم اصفهان و رفع مشکلات در درجه اول بر عهده وزارت نیرو است، افزود: مسئولان باید در جهت احقاق حقوق مردم و جاری شدن دائمی رودخانه گام بردارند چراکه قطع شدن دوباره حریان آب زاینده‌رود باعث نگرانی ما شده است.

رئیس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه گفت: با توجه به در دستور کار قرار گرفتن انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان، ضروری است که این پروژه به صورت جدی پیگیری شود.

عباسعلی جوادی ادامه داد: در این زمینه سازمان‌های عمومی و خصوصی اعلام آمادگی کرده و شهرداری اصفهان نیز بخشی از این پروژه را عهده دار شده است که ضروری است این امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

انتهای پیام/م

لزوم پیگیری طرح انتقال آب از خلیج فارس به اصفهان

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.