معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران :

کرونا هیچ واحد صنعتی را تعطیل نکرده است

عسگری گفت: به جزء واحدهای صنفی که به دلیل کرونا برایشان مشکلاتی ایجاد شد، در بخش صنعت، کرونا باعث تعطیلی هیچ واحدی نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۴ آذر ماه جلسه اقتصاد مقاومتی استان تهران برگزار شد. در پایان این جلسه حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه در ۸ ماه نخست سال رشد بسیار خوبی در بخش صدور پروانه‌های جواز تاسیس بوده، گفت: این نشان می‌دهد با وجود همه‌ی مشکلاتی که وجود دارد میل سرمایه گذاری در تهران بسیار بالاست.

وی ادامه داد: این رشد بیش از سه برابر سال گذشته است. در این ۸ ماه ۲۲۲ طرح با اشتغال ۶ هزار و ۶۰۰ نفر پروانه بهره برداری گرفتند، که خوشبختانه جزء برنامه‌های ما بوده که محقق شده است.

عسگری بیان کرد:طبق برنامه‌ی که وزارت صمت ارائه کرده ما باید ۱۲۵ واحد نیمه تعطیل را احیا می‌کردیم که ما در این ۸ ماه خوشبختانه ۱۲۹ واحد را احیا کردیم که ۴ واحد بیشتر از برنامه‌های ما بوده است. در کل ما در برنامه هایمان باید ۹۰۰ واحد را احیا کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افزود: ۱۸۰ واحد نیمه تملیک شده و ۲۵ واحد کاملا تملیک شده توسط بانک‌ها را داریم که با کمک آن‌ها در حال احیای آن‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: به جزء واحد‌های صنفی که به دلیل کرونا برایشان مشکلاتی ایجاد شد و در حال حاضر تعطیل هستند، در بخش صنعت کرونا باعث تعطیلی هیچ واحدی نشده است و این موضوع شامل این واحد‌ها نشده است.

بیشتربخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار