ضرورت ایجاد کمیته تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در دلفان

فرماندار دلفان گفت: ایجاد کمیته تخصصی برای بررسی و تعیین تکلیف ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهرستان برای تصمیم گیری در این حوزه ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،حشمت بهمنی،فرماندار دلفان روز سه شنبه در جلسه کارگروه ویژه پیشگیری از تخلفات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز دلفان به اهمیت مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز اشاره کرد و اظهار داشت: تخلفات باید در اسرع وقت شناسایی و از پیشرفت ساخت و ساز‌ها جلوگیری شود و دستگاه‌های مربوطه با نگاه جامع و ایجاد رفتار‌های بین بخشی، جهت رفع مشکلات موجود در مورد تخلفات ساخت و ساز غیر مجاز با این موضوع مهم برخورد کنند

بهمنی با بیان اینکه بیشترین میزان تخلفات مربوط به" اضافه ساخت مازاد بر پروانه ساختمانی "است، بیان کرد: شهرداری‌ها به طور جدی از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده شهر و حریم ممانعت به‌عمل آورند. بخشداران، بنیاد مسکن و جهاد کشاورزی نیز موظفند از هر گونه ساخت و ساز در روستا‌ها جلوگیری کنند.

او اضافه کرد: افزایش نظارت دقیق بر فعالیت‌ها در حریم با افزایش گشت زنی ها، دقت و سرعت عمل در ارائه گزارش تخلفات، پیگیری و به نتیجه رساندن گزارش‌ها و مستند سازی فعالیت‌های صورت گرفته از جمله اقداماتی است که با تشکیل کمیته تخلفات، اجرایی خواهد شد.

او ادامه داد: هرگونه ساخت و ساز در اراضی ملی و کشاورزی بدون مجوز‌های لازم غیرقانونی بوده و درصورت مشاهده باید برخورد جدی قانونی و بدون اغماض شود.

فرماندار دلفان گفت: هرگونه واگذاری انشعابات آب، برق، گاز و تلفن به ساختمان‌های غیر مجاز که مجوز‌های لازم را ندارد، ممنوع است.

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در شمال لرستان است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار