فواد ایزدی در توئیتر نوشت: خوش خیالی تا کی؟

فواد ایزدی، کارشناس مسائل آمریکا خوش خیالی نسبت به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بیهوده دانست.

توئیت فواد ایزدی درخصوص سران تاثیر گذار آمریکایی در تحریم های ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا با انتشار پستی در حساب جدید کاربری خود در توئیتر، در خصوص انتخاب رؤسای جدید در دولت جو بایدن و تاثیر آن‌ها در تحریم‌ها علیه ایران  نوشت.

در این پست آمده است:

"در دولت آمریکا  ۳ نفر بیشترین مسئولیت اجرایی را در قبال ایران دارند: ۱-وزیر خارجه ۲-وزیر خزانه داری، که مسئول اجرای تحریم‌ هاست. ۳-"مدیر اطلاعات ملی"، که رئیس ۱۷ نهاد اطلاعاتی آمریکا است. امروز تکلیف این پست در دولت بایدن مشخص شد. هر سه نفر صهیونیست هستند. خوش خیالی تا کی؟".

شایان ذکر است؛ رهبر معظم انقلاب در سخنانی در خصوص نتیجه انتخابات آمریکا فرمودند: "قطع نظر از اینکه کدام انتخاب شوند، لکن یک مطلب کاملا آشکار است آن هم انحطاط اخلاقی و مدنی آمریکاست. هر کدام انتخاب شوند فرقی نمی کند. رژیم آمریکا دچار انحطاط اخلاقی، سیاسی و مدنی است. اینگونه نیست که من بگویم خودشان می گویند حرف سخنگویان خودشان و صاحب نظران خودشان است". 

در ادامه  توئیت منتشر شده فواد ایزدی را مشاهده می‌کنید:

توئیت فواد ایزدی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۵ آذر ۱۳۹۹
اسرائیل که مخالف برگشتن آمریکا به برجامه. بایدن هم که به احتمال زیاد برمیگرده به برجام پس کسایی رو انتخاب می کنه که باهاش هماهنگ باشن. کاری به خوب و بد بودن برجام ندارم. به آمریکا هم نمیشه امیدی داشت
آخرین اخبار