قیمت مرغ در بوشهر کاهش یافت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر گفت: از امروز قیمت هر کیلو گوشت مرغ گرم در استان در مراکز خرده فروشی حداکثر ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

قیمت مرغ از امروز در استان بوشهر کاهش می‌یابدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: با همکاری دستگاه‌های مربوط و بر اساس توافق صورت گرفته با اتحادیه مرغداران استان، برای کاهش قیمت مرغ، در همین زمینه قیمت مرغ در تمام نقاط استان در حال کاهش خواهد بود و از امروز ۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان عرضه خواهد شد.

او با اشاره به رعایت قیمت توافق شده است، ادامه داد: همه واحد‌های صنفی مربوط ملزم به رعایت توضیح مرغ با نرخ اعلام شده می‌باشند و در غیر اینصورت برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: گشت‌های مشترک بازرسی با حضور بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، اماکن نیروی انتظامی و بسیج اصناف جهت جلوگیری از تخلفات احتمالی به صورت مستمر در بازار حضور خواهند داشت.


بیشتر بخوانید


حسینی از شهروندان خواست ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی هنگام خرید به منظور جلوگیری از بیماری کرونا، در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری رسیدگی به شکایات مردمی سازمان صمت و یا تلفن ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
ما‌مرغ‌کلیوی‌هجده‌هزار‌تومان‌میخواهیم