سرپرست سابق تیم ملی بوکس:

نگاه فدراسیون بوکس برای پرداخت حقوق به جیب وزارت ورزش و جوانان نباشد

عیسی گل محمدی گفت: فدراسیون بوکس نباید برای پرداخت حقوق ملی پوشان به دست وزارت ورزش و جوانان نگاه کند.

عیسی گل محمدی، سرپرست سابق تیم ملی بوکس در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: ۲ المپین بوکس حقوق خود را از فدراسیون دریافت نکرده اند. یک ورزشکار المپیکی نباید دغدغه مالی داشته باشد؛ چرا که تمام تمرکز آن‌ها باید روی ورزش کردن باشد. نگاه فدراسیون مدام به دست وزارت ورزش و جوانان است که چه زمانی پول واریز می‌کند تا حقوق بوکسور‌ها را پرداخت کند.

او در ادامه عنوان کرد: اولویت اول فدراسیون بوکس باید قهرمانانش باشد. اگر قرار است حقوقی پرداخت شود اول باید به ورزشکار پرداخت کنند و پس از آن کارمندان حقوق دریافت کنند. پرداخت حقوق کمترین کاری است که فدراسیون بوکس باید برای یک ورزشکار انجام بدهد.

گل محمدی گفت: شاهین موسوی و دانیال شه بخش، ۲ المپیکی بوکس ایران ماهیانه بین ۲ میلیون تا ۲/۵۰۰ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند که این مبلغ برای یک ورزشکار حرفه‌ای بسیار ناچیز است. به نظر من اگر بخواهیم یک ملی پوش المپیکی دغدغه‌ای نداشته باشد، باید ماهیانه ۸ میلیون تومان به او پرداخت شود.

سرپرست سابق تیم ملی بوکس درباره کاهش تعداد نفرات اعزامی به رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو اظهار کرد: ثوری رئیس فدراسیون بوکس اعلام کرده است که در رقابت‌های انتخابی المپیک هر ۶ وزن را به علت محدود بودن بودجه فدراسیون بوکس اعزام نخواهیم کرد. چرا باید تعداد ورزشکاران کاهش داده شود و به تعداد همراهان  تیم ملی اضافه شود!

او در ادامه عنوان کرد: اگر بودجه فدراسیون بوکس  محدود است باید در بخش مدیریتی آن دقت بیشتری کرد تا به درستی هزینه شود. همچنین  با کاهش تعداد همراهان تیم می‌توان در هر ۶ وزن، بوکسور به رقابت‌های انتخابی المپیک اعزام کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیروس سلیمی
۰۱:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام عرض ادب خدمت مربی اقای عیسی گل محمدی از نظر تمام جوان های این مملکت شما بهترین مربی و اسطوره کشور هستین و بابت این زحمات شماباید باید مسکولین بیشتر بیشتر دقت کنن و زحمات شما رو نادیده نگیرین و به این رشته خوب و عالی ارزش معنوی و مادی بدن تا بیشتر رشد کنه
آخرین اخبار