رفع مشکل آب شرب روستای امام قیس با مشارکت خیرین

مشکلات آب آشامیدنی روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن با کمک خیرین رفع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فردین چهرازی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بروجن از رفع مشکل آب آشامیدنی روستای امام قیس از توابع این شهرستان خبر داد.

او گفت: با توجه کمبود بارش‌های امسال، شروع فصل گرما و افزایش مصرف آب در روستای امام قیس امور آب و فاضلاب روستایی با مشکل تامین آب شرب در آن روستا مواجه شدکه با همراهی یکی از اهالی خیر روستای امام قیس مشکل تامین آب مرتفع گردید.

چهرازی افزود: در راستای حل مشکل آب شرب روستای امام قیس خیر محترم جناب آقای شکرالله جمالی فرزند حبیب الله اهل و ساکن این روستا چاه آب شخصی خود را در اختیار این امور قرار داد که با لوله گذاری ۳۰۰ متری و وصل آن به تاسیسات آب آشامیدنی کمبود آب مرتفع شد.

او گفت: این خیر روزانه ۱۳ ساعت چاه آب خود را در جهت رفع مشکل آب هم ولایتی‌های خود از ساعت هفت صبح لغایت هشت شب در اختیار این امور قرارداده است.


بیشتر بخوانید


چهرازی اظهار داشت: این چاه آب به صورت رایگان در اختیار امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بروجن قرار گرفته که بدینوسیله از اقدام خدا پسندانه و خیرخواهانه این خیر ارجمند تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

شایان ذکر است، میزان آب تولیدی برای اهالی روستای امام قیس سه برابر میزان استاندارد می‌باشد لذا شایسته است اهالی محترم در مصرف آب صرفه جویی نمایند و از آبیاری فضای سبز منازل بخصوص آبیاری سیفی کاری‌ها جدا خود داری نمایند.

 امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان بروجن به ۱۸ هزار و ۲۶۹ نفر جمعیت در ۳۸ روستا خدمات آبرسانی ارائه می‌نماید.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.