کمک به اسکان یک زن سرپرست خانوار بی سر پناه در مشهد

رئیس کمیته امداد اداره تبادکان مشهد گفت: با اعلام گزارشات مردمی یک خانواده دارای زن سرپرست و بی سرپناه با مشارکت کمیته امداد مراکز نیکوکاری و خیران، اسکان داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمود موسوی رئیس کمیته امداد اداره تبادکان مشهد با اعلام اینکه این خانواده در حاشیه روستای منزل آباد مشهد در وضعیت نامطلوبی زندگی می‌کردند، گفت: پس از وصول گزارشات مردمی، بازدید توسط مراکز نیکوکاری شهید مطهری و مهر انجام شد.

او از تشکیل پرونده به منظور حمایت‌های مددجویی از این خانواده خبر داد و افزود: این خانواده ۳ نفره هستند، زن سرپرست به دلیل طلاق، یک کودک ۸ ساله و یک خانم سالمند که به دلیل شرایط زندگی بی سرپناه شده بودند و با حضور به موقع شرایط اسکان این خانواده فراهم شد.

بیشتر بخوانید

رئیس کمیته امداد اداره تبادکان مشهد ادامه داد: با مشارکت دو مرکز نیکوکاری، شرایط خانواده فوق به خیران اطلاع رسانی شد و با حضور به موقع خیران در شرایط سخت اقتصادی و برودت هوا این خانواده در یک باب منزل مسکونی اسکان داده شدند.

موسوی از ورود چندین مرکز نیکوکاری برای رفاه حال این خانواده گفت و بیان کرد: با همکاری کمیته امداد و دیگر مراکز لوازم ضروری زندگی و اقلام مایحتاج معیشتی برای آن‌ها تهیه و اهدا شد.

او تصریح کرد: اکنون این اداره ۳ هزار و ۳۵ خانوار متشکل از ۶ هزار و ۷۰۰ نفر را تحت حمایت دارد.
 
انتهای پیام// م.ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
من زن سرپرست خانوارم ۱۵ ساله جدا شدم تا حالا کار کردم تحت پوشش هیچ نهادی نیستم حالا دیگه مریضم واقعاً نمی‌تونم کار کنم برای نون شبم ماندم رفتم قرار بگیرند گفتن شما دهک ۴ هستی � شما تعلق نمی‌گیره در حالی که من برای نون شبم ماندم و مشکل دارو درمان اینا دارم
Iran (Islamic Republic of)
ط م هستم
۱۱:۲۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
من یک زن سرپرست خانوار هستم با دوتا بچه با این گرونی کمرم شکسته نمیتونم اجاره خونه بدم با پول کاری همش از اینو اون قرض میکنم اجاره میدم پی چرا یک فکری واسه ما نمیکنید ؟؟