رهگیری هوشمند بیماران کرونایی در کرج

فرماندار شهرستان کرج از تلاش مجموعه بهداشت و درمان برای شناسایی و رهگیری هوشمند بیماران کرونایی در این شهرستان خبر داد.

رهگیری هوشمند بیماران کرونایی در کرجبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، غفور قاسم پور، فرماندار شهرستان کرج گفت: در ۴ روز اخیر نرم افزار رهگیری هوشمند بیماران کرونایی راه اندازی شده است، بر این اساس از طریق سامانه جامع آزمایشگاه‌های سراسر کشور ،کلیه مراکز خصوصی و دولتی که تست کرونا انجام می‌دهند و جواب تست در پرونده الکترونیک آن ها ثبت و شناسایی می شوند.

قاسم پور افزود: کلیه بیماران شناسایی شده از طریق کارت شناسایی برای ورود به اماکن عمومی اعم از ناوگان حمل و نقل، هواپیما با محدودیت تردد مواجه خواهند شد.
 
فرماندار شهرستان کرج گفت: یکی از بندهای اصلی مصوبه ستاد مقابله با کرونا، تشدید نظارت بر دستورالعمل های بهداشتی و اعمال جریمه است و خوشبختانه در کرج بیشتر مردم، دستورالعمل های بهداشتی را رعایت می‌کنند و برای مابقی نیز باید به شیوه های ارشادی عمل کنند.

او افزود: وزارت بهداشت تدابیری اتخاذ کرده تا برای همه اصناف در آینده نزدیک کیو آر کد تعریف شود و به موازات آن ، تست‌های هدفمند انجام گیرد.

فرماندار شهرستان کرج گفت: با وجود این که پایش ها و نظارت ها به صورت شبانه روزی در کرج تداوم دارد، اما هستند کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و باید جلوی این افراد که جان بقیه را به خطر می اندازند گرفته شود.
 
انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.