ابتلای بیش از ۴۴ هزار هندی به کرونا ظرف یک روز

هند از ابتلای بیش از ۴۴ هزار نفر به کرونا ظرف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، هند از ثبت ۴۴ هزار مورد ابتلای تازه به کرونا در این کشور طی یک روز خبر داد.

بر اساس این گزارش، هند اعلام کرد ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ هزار و ۳۷۶ مورد تأیید شده ابتلا به کرونا را توانسته در به ثبت برساند.

وزارت بهداشت هند امروز، چهارشنبه اعلام کرد با اضافه شدن موارد ابتلای جدید، شمار مبتلایان به کرونا به حدود ۹ میلیون و ۲۲۰ هزار نفر در این کشور رسیده است. همچنین با مرگ ۴۸۱ نفر دیگر، شمار قربانیان کرونا در این کشور به ۱۳۴ هزار و ۶۹۹ نفر رسید.

بر پایه گزارش آسوشیتد پرس، پس از اینکه موارد ابتلا به کرونا در ماه سپتامبر در هند شاهد نوعی صعود فزاینده بود، اما موارد ابتلای روزنامه برای چندمین هفته در زیر ۵۰ هزار نفر مانده است. این در حالی است که شماری از ایالت‌های هند شاهد افزایش موارد ابتلا بوده اند که همین مسأله سبب شده تا اعمال محدودیت‌های بیشتری به منظور مهار این ویروس انجام شود.

در بمبئی واقع در جنوب هند، مسافرانی که از دهلی نو، راجستان و گجرات می‌آیند، می‌بایستی پیش از ورود به شهر، مورد آزمایش اجباری کرونا قرار گیرند. این سه ایالت شمالی به تازگی شاهد موجی از مواد ابتلا به کرونا بوده است.

بر پایه این گزارش، اوضاع در دهلی نو همچنان وخیم است؛ به طوری که این ایالت شاهد بیشترین آمار ابتلا در هند به شمار می‌رود. دهلی نو که پایتخت هند به شمار می‌رود، به طور میانگین روزانه نزدیک به ۱۰۰ مرگ و میر را در دو هفته اخیر به ثبت رسانده است.

گفتنی است تا کنون بیش از ۶۰ میلیون نفر در جهان به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد، بیش از یک میلیون و ۴۱۷ هزار نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار