کسب اطلاع از طرح حمایت معیشت خانوار نیاز به مراجعه حضوری ندارد

رییس اداره امور حمایتی و آسیب‌های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شهروندان برای اطلاع از چگونگی طرح حمایت معیشت خانوار در محدودیت‌های کرونایی نیاز به مراجعه حضوری به ادارات تعاون ندارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کاظم رافتی رییس اداره امور حمایتی و آسیب‌های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طرح حمایت معیشت خانوار در محدودیت‌های کرونایی باید با شماره ۰۲۱۶۳۶۹ تماس بگیرند و از مراجعه حضوری به ادارات تعاون بخصوص در این شرایط کرونایی خودداری کنند.

او افزود: این طرح شامل پرداخت کمک بلاعوض یک میلیون ریالی ماهانه به اعضای خانوار و پرداخت وام ۱۰ میلیون ریالی به سرپرست خانوار است که هر کدام شرایط خاص دارد.

رییس اداره امور حمایتی و آسیب‌های اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: پرداخت کمک بلاعوض یک میلیون ریالی از آذر ماه تا پایان امسال، به سرپرست خانوار پرداخت می‌شود و ملاک پرداخت همان اطلاعاتی است که در فروردین امسال گردآوری شده است. خانوار‌های مشمول دریافت یارانه کمک معیشتی که منبع درآمد ثابت ماهیانه ندارند و در مرحله قبل متقاضی تسهیلات کرونایی خانوار‌ها بوده‌اند زیرپوشش این طرح حمایتی قرار می‌گیرند.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.