کمک‌های مومنانه در زرند، آزادی زندانیان را رقم زد

کمک‌های مومنانه، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در زرند را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در مراسم آزادی دو زندانی با گرامیداشت هفته بسیج با بیان اینکه بسیج در همه دوران و عرصه‌ها بنا به شرایط، موقعیت و نیازی که جامعه به آن دارد به خوبی وارد میدان عمل می‌شود، گفت: خوشبختانه به دنبال کمک مومنانه با هدف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با کمک ۴۸۲ میلیون ریالی خیران و همکاری بسیج حقوقدانان، ناحیه مقاومت بسیج زرند و اداره زندان، زمینه آزادی ۲ زندانی در شهرستان زرند فراهم شد.

او  با قدردانی از کمک خیران در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد از مردم نیک اندیش این شهرستان خواست با اهدای مبالغی از دارایی خود، زمینه آزادی دیگر زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کنند. 

سرهنگ پاسدار اکبرکردی، فرمانده سپاه زرند هم با تبریک هفته بسیج گفت: به منظور تحقق اهداف رزمایش کمک مومنانه به فرمان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مبنی بر کمک به افراد بی بضاعت، مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه از اول هفته بسیج در شهرستان زرند آغاز شده و آزادی این دو زندانی با کمک خیران شهرستان و از محل جمع آوری کمک‌های مردم شهرستان زرند صورت گرفته است. 

او کمک مومنانه مردم خیر شهرستان برای آزادی این دو زندانی را مبلغ ۴۸۲ میلیون ریال بیان کرد و افزود: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان را در برنامه داریم و دست یاری به سوی همه مردم خیر شهرستان دراز می‌کنیم تا بتوانیم زندانیان جرایم غیرعمد را  از محل کمک های  مومنانه آزاد کنیم.

سرهنگ کردی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور و در شهرستان، سپاه و بسیج جلوتر از همه در صحنه حاضر بوده و به کمک کادر درمان آمده و این کمک‌ها تا ریشه کن شدن این ویروس ادامه دارد، بیان داشت: در بحث کمک مومنانه بیش از ۷ هزار بسته معیشتی، کمک مالی، درمانی به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از کرونا اهدا شده است.

او با تبریک چهل و یکمین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام رحمت الله علیه افزود: بسیج در طول چهار دهه در هر عرصه و صحنه‌ای که وارد شده، شگفتی آفرید که ۸ سال دفاع مقدس، نمونه بارزی از حضور بسیج است و بعد از دفاع مقدس هم در عرصه‌های علمی و فرهنگی، حماسه‌ای به یاد ماندنی خلق کرد و امروز بسیج مختص ایران اسلامی نیست و فراتر از مرز‌ها حرکت کرده است.

حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند با تبریک هفته بسیج و قدردانی از بسیج ناحیه زرند برای  آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد گفت: آزادی این دو زندانی به کمک سپاه ناحیه زرند، اداره زندان زرند و بسیج حقوقدانان، دادگستری شهرستان و از محل کمک مومنانه انجام شده  است.

او از مردم خواست: با توجه به وضعیت بیماری کرونا به بدهکاران خود فرصت دهند.

در پایان، مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدای زرند با حضورمسئولان شهرستان زرند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد و حاضران با آرمان‌های والای امام راحل( ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و شهدای گرانقدر تجدید پیمان کردند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار