بیاتلو: به آینده ماشین سازی امیدوار شدم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست این تیم مقابل استقلال، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید بیاتلو سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی پس از شکست مقابل استقلال اظهار داشت: امروز نسبت به داشته‌های خود خوب کار کردیم. مظاهری چند توپ خوب را گرفت. ما تمام روزنه‌ها را به روی بازیکنان استقلال بسته بودیم. به آینده ماشین سازی امیدوار شدم. رفته رفته نتایج ماشین سازی بهتر خواهد شد.

او ادامه داد: سایپا سال گذشته به سختی و با اختلاف یک امتیاز در لیگ ماند و دوباره جوانگرایی کرده است. چنین مسائلی تاوان بی تجربگی است. ما در این مسابقه روی یک ضربه کاشته گل خوردیم. از هواداران ماشین سازی عذرهواهی می‌کنم و به هواداران استقلال تبریک می‌گویم.

سرمربی ماشین سازی در ادامه بیان کرد: در دقایق ابتدایی نیمه اول موقعیت گلزنی داشتیم، ولی قسمت نبود بازی را ببریم. باید روی این موضوع کار کنیم تا هفته‌های آینده شرایطمان بهتر شود.

بیاتلو در خصوص اهداف ماشین سازی در ادامه فصل بیان کرد: نمی‌شود جوان‌گرایی کرد، ستاره نگرفت، هزینه‌ها را مدیریت کرد و سهمیه آسیا هم گرفت. سایپا فصل گذشته جوان‌گرایی کرد و اگر اشتباه نکنم با اختلاف یک امتیاز در لیگ برتر ماندگار شد. هدف ما در این فصل جوان‌گرایی بوده و حتی از تیم‌های لیگ دسته یک هم بودجه ماشین سازی کمتر است.

او ادامه داد: با این وجود تیم ما لحظه به لحظه در حال پیشرفت است و شرایط ماشین سازی بهتر می‌شود. تیم ما روند رو به رشدی دارد و امیدوارم شرایط ماشین سازی روز به روز بهتر شود تا شرمنده هواداران نشویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار