لطیفی: صحبت‌های مددی استقلال را دچار حاشیه کرد/ رضاوند و اسماعیلی باید در پشت مهاجم بازی کنند

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در رابطه با بازی فردای آبی پوشان مقابل ماشین سازی تبریز توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لطیفی بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال تهران و پیشکسوت فوتبال کشورمان در رابطه با دیدار فردای آبی پوشان مقابل تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اظهار کرد: دیدار فردای ۲ تیم بدون شک تحت تاثیر اتفاقات حاشیه‌ای که در بازی گذشته برای استقلال اتفاق افتاد، قرار خواهد گرفت. بازیکان ما در خوزستان هم بازی را باختند و هم باشگاه استقلال درگیر مسائل حاشیه‌ای شد. با توجه به این که محمود فکری یک مربی جوان است، ناخدآگاه وارد این بازی شد و من باورم این است مصاحبه‌هایی که سر پرست مدیر عاملی تیم استقلال در برنامه فوتبال برتر انجام داد، محمود فکری را دچار حواشی بیشتری کرد. صحبت‌های مددی باعث شد بازیکنان و کادر فنی استقلال، نسبت به قبل تحت فشار بیشتری قرار بگیرند.

او ادامه داد: از جهتی محمود فکری خوش اقبال است، زیرا با تیمی بازی دارد که در شرایط بحرانی به سر می‌برد. ماشین سازی بازی اول را ۳-صفر باخت و در هفته دوم نتوانست تیم ۱۰ نفره ذوب آهن را در زمین خودشان شکست دهد. ماشین سازی مربی و بازیکنان جوانی دارد و همه این‌ها به خودی خود فشار را روی دوش کادر فنی ماشین سازی می‌گذارد.

لطیفی در خصوص اشتباهات فکری در دیدار مقابل فولاد بیان کرد: متاسفانه فکری در هفته دوم یک اشتباه استراتژیکی داشت. اصولا بازیکنان کناری در تیم‌ها به بازیکان متخصص معروف هستند. این بازیکنان چند فاکتور اساسی دارند و از مهم‌ترین آن‌ها گنجایش شُش بالا است که هم در زمان حمله و هم در زمان دفاع حضور داشته باشند و نفس کم نیاورند. بازیکنان کناری تیم استقلال باید ارسال کننده‌های خوبی باشند، اما متاسفانه فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند این مشخصه‌ها را ندارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال اینگونه ادامه داد: رضاوند و اسماعیلی از بازیکنان خوب استقلال هستند و شایستگی حضور در تیم ملی را دارند. آرش رضاوند پاس‌های نهایی خوبی می‌دهد. در کل بازی ندادن این ۲ نفر در پست اصلی خود از اشتباهات بزرگ محمود فکری بود که باعث افت مجموعه تیم شد. بازیکنی که گل برتری فولاد را به استقلال زد قدش کمتر از ۱/۷۰ بود، ولی توانست از بین ۳ مدافع تیم استقلال گل برتری را به ثمر برساند. این حرکت بزرگترین ضعف استقلال را نشان می‌دهد چرا که این ضعف در زمان ۲ مربی قبلی نیز به چشم می‌خورد.

او در پایان افزود: فکری باید حس مسئولیت پذیری بازیکنان را بالا ببرد و آنالیز درست روی حریفان داشته باشد. به نظر من اگر محمود فکری تمرکز بازیکنان را برای دیدار فردا بالا ببرد می‌تواند شانس بالایی برای گرفتن ۳ امتیاز در تهران داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار