منطقه آزاد ارس به سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان مشوق می‌دهد

دبیر و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب اعطای مشوق برای سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان این منطقه در هیات مدیره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،غلامحسین کریمی دبیر و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس گفت:برای ارتقای کیفی و کمی نظام سلامت و زیرساخت‌های بهداشت و درمان ارس و نیاز مبرم منطقه به مراکز درمانی به خصوص در شرایط ناشی از شیوع کرونا، معافیت‌ها و مشوق‌های لازم برای سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت احداث بیمارستان، کلینیک تخصصی و مراکز پاراکلینیکی در ارس مطرح و در هیات مدیره این سازمان مصوب شد.

اوافزود:بر اساس این مصوبات، تخفیف در عوارض ساخت و نیز تخفیف در شرایط واگذاری زمین از جمله مشوق‌هایی هست که برای سرمایه گذاران حوزه بهداشت و درمان ارس در نظر گرفته شده است.

او همچنین از دایر بودن درمانگاه تخصصی ارس تا پایان سال خبر داد و افزود: برای تداوم خدمات پزشکان متخصص در درمانگاه تخصصی ارس نیز مصوب شد تا پایان سال پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به ارسوندان در درمانگاه حضور داشته باشد.

دبیر و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس یادآوری کرد: تخصیص ۳۰۰ میلیون ریال جهت تامین لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت در قالب پویش معیشت و سلامت ارس از دیگر مواردی بود که در جلسه هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار