شهروندان تبریزی پسماند‌های کرونایی را تفکیک کنند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند‌ شهرداری تبریز گفت: در شرایط ویژه کرونایی از تمامی شهروندان انتظار داریم تا با تفکیک پسماند‌های کرونایی و تحویل آن به خودرو‌های ویژه جمع‌آوری حافظ سلامتی پاکبانان باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،اصغری مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید به خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: پاکبانان به هیچ وجه تعطیل نیستند و از شهروندان انتظار داریم با تفکیک از مبدا پسماند‌ها و رعایت تنظیف و بهداشت شهری ما را در ارائه خدمات هرچه بهتر یاری کنند.

او گفت: شهروندان عزیز پسماند‌هایی مانند شیشه شکسته، سر سوزن و سایر اجسام تیز و برنده‌  خطر آفرین را به هیچ وجه قاطی سایر پسماند‌های عادی نکنند تا شاهد اتفاق‌های ناگوار برای پاکبانان خدوم و زحمتکش نباشیم.

اصغری افزود: در شرایط کنونی پاکبانان نیز همانند کادر درمان خود را سپر سلامتی مردم کرده‌اند و وظیفه انسانی همه ماست که یاریگر این عزیزان باشیم.

در کلان شهر ۱.۸ میلیون نفری تبریز، روزانه یک هزار و ۵۰ تن زباله تولید می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۳۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
لطفا جلوی افرادی را که ضایعات پلاستیک و کاغذ جمع اوری می کنند بگیرید انها ناقل ویروس هستند و پرتوکولهای بهداشتی را رعایت نمیکنند لطفا برخورد شدید کنید
آخرین اخبار