فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امنیت مردم خط قرمز ارتش است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امنیت مردم به عنوان خط قرمز ارتش است و با تکیه بر همین نگاه قرارگاه شمال شرق ارتش در برقراری امنیت موفق بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار خراسان ‌رضوی در مشهد گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ماموریت‌های خود علاوه بر تامین امنیت به آسایش مردم نیز نگاه ویژه‌ای داشته ‌است.

او افزود: به این منظور سعی شده است به موضوعات دیگری از جمله راه‌های روستایی و کمک به ساخت خانه‌ های بهداشت در نقاط مرزی نیز توجه شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروزه برای کنترل مرزهای کشور فقط به حضور فیزیکی سرباز اکتفا نمی‌شود بلکه تجهیزات فنی قابل توجهی به کمک رصد و کنترل مرزها  آمده است.

بیشتر بخوانید

حیدری همچنین در بازدید از پروژه ۸٠٠ واحدی منازل سازمانی ارتش در مشهد بیان کرد: بنا به امر رهبر معظم انقلاب باید در جبهه ساخت منازل سازمانی نیز مجاهدت کنیم.

او توجه به عمران در نیروی زمینی و معیشت کارکنان این نیرو را از سفارشات رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.
 
محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: فعالیت‌های اقتصادی کشور مرهون امنیتی است که به وسیله نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین شده است.

او با اشاره به ضریب اطمینان امنیتی کشور افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران هر جا که ماموریت داشته، علاوه بر نقش امنیتی خود، برای مرزنشینان نیز منشاء خدمات بوده است.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.