بهره برداری از ۵ پروژه عمرانی در پایگاه شکاری وحدتی دزفول

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول گفت: همزمان با هفته بسیج، ۵ پروژه عمرانی در این پایگاه به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد بهمن بهمرد فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول گفت: آئین بهره برداری از پروژه عمرانی درِ ورودی پایگاه شکاری وحدتی با رعایت اصول بهداشتی و بدون دعوت از مسئولان لشگری و کشوری برگزار شد.

او افزود: با تلاش شبانه روزی و بی دریغ کارکنان این پایگاه در قسمت‌های مختلف از جمله معاونت پشتیبانی، تاسیسات، بازسازی، جهاد خودکفایی، شهرداری پایگاه و همدلی و همراهی ارگان‌های عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در طول مدت ۶ ماه کار شبانه روزی اقدامات عمرانی صورت گرفت.

امیر سرتیپ دوم خلبان بهمرد، باز آماد نیروگاه ۵۰ سیکل برق مستقل پایگاه جهت استفاده در مواقع اضطراری و قطعی برق پس از ۲۰سال استهلاک کامل، بازسازی کامل ساختمان‌های اداری معاونت عملیات، اورهال، تجهیزات پروازی خلبانان و همچنین سر درِ ورودی اصلی این پایگاه به صورت همزمان با تلاش متخصصان و مهندسان را از جمله پروژه‌های عمرانی بهره برداری شده عنوان کرد.

فرمانده پایگاه شکاری وحدتی دزفول اظهار داشت: محقق شدن برنامه‌های تاکتیکی عملیاتی پایگاه در امتداد فرآیند شادابی و نشاط کارکنان است که زیباسازی محیط کار کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله این موارد است و این مهم همواره مورد تاکید فرماندهی نیروی هوایی قرار داشته و پشتیبانی‌های معاونت‌های مختلف ستاد نهاجا در به ثمر رسیدن اینگونه طرح‌های عمرانی مشهود و قابل تقدیر است و اینجانب به نوبه خود و به نیابت از از کارکنان و خانواده‌های آنان از همه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

براساس این گزارش؛ درب پیشین پایگاه شکاری وحدتی به دلیل شرایط خاص اب و هوایی منطقه دچار پوسیدگی شده بود و برابر گزارش مهندسان و متخصصان این پایگاه کاملا نا ایمن و مخاطره آمیز بود که مورد بازسازی قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.