ورزشگاه عاریتی برای پذیرایی خوشه طلایی از اهوازی‌ها

خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه امام خمینی اراک میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ورزشگاه شهید چمران ساوه برای بازی خوشه طلایی با استقلال خوزستان آماده نیست و این تیم باید در هفته دوم لیگ دسته یک خارج از شهر خودش در اراک از اهوازی‌ها پذیرایی کند.

حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اعلام کرد: به علت آماده نبودن ورزشگاه شهید چمران ساوه تیم خوشه طلایی هفته دوم لیگ یک، در اراک از میهمان خود استقلال خوزستان پذیرایی می‌کند.

این بازی یکشنبه نهم آذر و از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار می‌شود.

این در حالی است که خوشه طلایی بازی‌های فصل گذشته که تامرداد ماه امسال به طول انجامید را در ورزشگاه شهید چمران ساوه میزبانی کرد.

سال گذشته هم زیرساخت‌های مجموعه شهید چمران ساوه از قبیل جایگاه تماشاگران، نور، رختکن تیم ها، جایگاه وی. آی. پی و چمن ورزشگاه مورد تایید مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور نبود و این تیم مجبور شد میزبان حریفان در شهر‌های دیگر مثل قم باشد.

مهرماه ۹۸ بود که با گذشت بیش از ۵۰ روز از آغاز لیگ دسته اول فوتبال بالاخره طلسم میزبانی خارج از خانه خوشه طلایی ثنای ساوه شکست و این تیم توانست هفته هشتم جام آزادگان را در خانه و در ورزشگاه شهید چمران ساوه میزبان حریف باشد.

میزبانی از حریفان در شهر‌های دیگر به نام خوشه طلایی و به کام حریفان است چراکه میزبانی به نام تیم ثبت می‌شود، اما در عمل شرایط میزبانی فراهم نمی‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.